וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עטר עבר מבחן כשירות ויפתח בהרכב

3.10.2011 / 13:00

החלוץ יחבור ליצחקי בחוד מול מכבי חיפה (20:50, ע'1 ו-HD). פאביצ'ביץ' ודאבור מחוץ לסגל, קולאוטי וקונאטה על הספסל

חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר, שסובל מפציעה טורדנית באזור הירך, עבר הבוקר (שני) בהצלחה מבחן כשירות ויפתח בהרכב הקבוצה במשחק המסקרן נגד מכבי חיפה הערב (20:50, ערוץ 1 ו-HD).

עד אתמול בערב עוד היה ספק לגבי שיתופו של עטר, שכן במכבי לא רצו לסכנו בפציעה חמורה יותר. הבוקר נתברר שאין סיכון והחלוץ המוכשר יוכל לשחק ויפתח יחד עם ברק יצחקי בחלק הקדמי של הצהובים. מי שלא יהיו בסגל הם הבלם סאבו פאביצ'ביץ' שלא התגבר על פציעה בקרסולו ומואנס דאבור שפתח נגד דינמו קייב ביום חמישי.

על פי ההרכב שתורגל אמש, יפתחו שרן ייני וניבאלדו בעמדות הבלמים, כאשר עומר ורד ויואב זיו יתופקדו כמגנים. הקישור של הצהובים יעובה - גל אלברמן ורפי דהן ישחקו זה לצד זה מאחור, כשהאריס מדוניאנין בעמדה מעט קדמית לפניהם. בחלק הידמי ישתפו פעולה כאמור יצחקי ודור מיכה עם עטר, כאשר המאמן איוניר שם דגש על הנעת כדור מהירה והצטרפות של שחקני הקישור לחלק הקידמי כדי ליצור לחץ מן הפתיחה על חוליית ההגנה של הירוקים.

על הספסל יחכו הערב להזדמנות מוסא קונאטה, רוברטו קולאוטי, רוברטו פונצ'ץ, גיז'רמו ישראלביץ' ומשה לוגסי. הקבוצה תתכנס החל משעות הצהריים בבית מלון בתל אביב ותשהה בו עד ליציאה לבלומפילד.

אחרי חמישה הפסדים רצופים, הצהובים רוצים ניצחון על מכבי חיפה

מכבי תל אביב - מכבי חיפה: תולדות הסכסוך

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully