וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי חיפה: "לא ניתן לצהובים את האליפות"

המוליכה, עם קישור מעובה ועטר כנראה בהרכב, תארח את האלופה (ב', 20:50, 1 ו-HD), יאיא תורגל מחוץ להרכב, קטן צפוי לפתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי חיפה ניצחה את מכבי תל אביב בחמשת המפגשים האחרונים, מהם שלושה בחוץ.

* מכבי תל אביב לא כבשה בכל חמשת המשחקים האחרונים נגד הירוקים.

* מדהים, אבל מאז מרץ 2006 הצהובים ניצחו משחק אחד מתוך 16 מפגשים.

* שבע בום: ב-12 השנים האחרונות שיחקה מכבי חיפה שלוש פעמים מול מכבי תל אביב במחזור השביעי (2000/1, 2003/4 ו-2008/9). פעמיים היא ניצחה, פעם אחת הפסידה, אבל תמיד זה נגמר בחגיגות אליפות.

מכבי תל אביב - מכבי חיפה: תולדות הסכסוך

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

הבלם סאבו פאביצ'ביץ' עדיין לא החלים מהפציעה בקרסולו וערך אימון קל בצידי המגרש, הוא לא מתוכנן להיות בסגל. לעומתו, אלירן עטר ורפי דהן קיימו אימון מלא. דהן ייכלל בוודאות בסגל, בעוד שעטר, שנראה חד באימון, עדיין בספק בשל הפציעה ממנה הוא סובל באיזור הירך וייתכן כי יערוך ביום המשחק מבחן כשירות.

על פי התרגול, נראה כי לפחות החלק האחורי סגור, כאשר שרן ייני וניבאלדו יפתחו כבלמים, עומר ורד ויואב זיו כמגנים. הקישור של הצהובים יעובה - גל אלברמן ורפי דהן ישחקו זה לצד זה מאחור, כשהאריס מדוניאנין בעמדה מעט קדמית לפניהם. בחלק הקדמי מקומם של ברק יצחקי ודור מיכה נראה מובטח, כשאם עטר לא יפתח רוברטו קולאוטי ומוסא קונאטה יאבקו על המשבצת שלו.

ביום המשחק צפויה הקבוצה להתכנס בבית מלון ואז גם תיערך האסיפה המסכמת. כמעט כל הכרטיסים נמכרו ונשארו רק כרטיסים בודדים ליציעים 7 ו-8 עבור האוהדים הצהובים.

מכבי חיפה:

"המשחק הזה הוא משחק עונה אמיתי שיוכיח מי הקבוצה הטובה בישראל. אם ננצח, זה יבהיר עוד יותר את המטרות שלנו. לא ניתן למכבי תל אביב לפתוח עלינו 'פור' בקלות ולא נוותר על האליפות". כך אמר שחקן במכבי חיפה לפני האימון המסכם לקראת המפגש המסקרן מול הצהובים.

המאמן אלישע לוי התלבט רבות בנוגע להרכב, אבל בסופו של דבר החליט: אייל משומר יעלה ב-11 במקום עלי עוסמאן. מרלון דה חסוס ישמור על מקומו בחוד, כאשר מי שעשוי לרדת לספסל הוא סיידו יאיא, לאחר שאייל גולסה, גוסטבו בוקולי, עידן ורד ויניב קטן תורגלו בקישור.

הקשר דלה ימפולסקי הקדים לאימון היום לאחר שאתמול קיבל הודעה כי ייקנס בעקבות העובדה שאיחר. ימפולסקי הבהיר כי קיבל הודעה כי עליו להתייצב לאימון ב-11:00, ולא שמדובר בשעת האימון עצמו. המועדון הודיע כי 150 כרטיסים נוספים הוצאו למכירה לאחר אישורה של המשטרה.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: ברק יצחקי

מאז נפצע, בתחילת העונה שעברה, החלוץ עדיין לא הציג משחק טוב וגדול באמת. ביום שני, מול אותה חיפה שנגדה קרע את הרצועות בברכו, יש לו הזדמנות נהדרת לסגור מעגל ולסחוב את הצהובים לניצחון שעשוי להיות משחק של עונה. נראה שבמכבי תיזמנו את חזרתו של החלוץ המוכשר בזהירות ובהדרגה, וכעת הבמה כולה שלו.

מכבי חיפה: יוריצה בוליאט

מה שקרה העונה למכבי חיפה בעמדה הזאת יכול לקרות לקבוצה בערך פעם בדור. בלם שהסתכסך עם המאמן, שני זרים שהגיעו על תקן הבטחה נפצעו ומגן שהגיע על תקן בלם שאמור לסתום חורים דווקא ברגעים הקריטיים באירופה. ממש בלי ששמתם לב, המהפכה חלפה, בוליאט החלים ועכשיו הוא יצטרך להוכיח מדוע יענקל'ה שחר משוכנע שהוא מסוגל להיות הבלם הזר הכי טוב בארץ. האם מה שלא הספיק כדי לעצור את הונטלאר יספיק כדי לעצור את יצחקי ועטר? התשובות ממש בקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, שרן ייני, ניבאלדו, יואב זיו, גל אלברמן, רפי דהן, האריס מדוניאנין, דור מיכה, ברק יצחקי, אלירן עטר.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, סארי פלאח, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן, מרלון דה חסוס (סיידו יאיא), ויאם עמאשה .


מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully