וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה בן לולו: "החזרנו משהו על שני ההפסדים המרגיזים"

2.10.2011 / 10:14

חלוץ אשדוד חגג את הניצחון המרשים על בית"ר ירושלים והצהיר: "זה שכבר עמדתי לעזוב ובסוף נשארתי זה היסטוריה"

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש באשדוד, אחרי הניצחון המצוין 0:3 נגד בית"ר ירושלים. אחרי מחצית ראשונה פושרת, טרפו שחקניו של יוסי מזרחי את הדשא במחצית השנייה, בדרך לשלישייה מסחררת בראשותם של דוד רביבו ומשה בן לולו, שעלה כמחליף במחצית בעקבות פציעתו של רוג'רס קולה שסבל מסחרחורת.

אשדוד הגיעה למשחק הזה במורל ירוד, לאחר שני הפסדים רצופים שנבעו משערים שהקבוצה ספגה בדקות הסיום. הפעם אף אחד לא יכול היה לקחת לאשדודים את שלוש הנקודות לאחר שהשחקנים הראו נחישות רבה, התלהבות וגם ניצוצות של כדורגל טוב.

"נכנסתי טוב למשחק ואני שמח שיצא לי להבקיע ולבשל, אבל יותר מהכל אני שמח שניצחנו", אמר החלוץ משה בן לולו, שכבש את השער השלישי ובישל שער נוסף לעידן שריקי. "אני אוהב את בית"ר מאוד והלוואי שהם רק יצליחו, חוץ מאשר במשחקים נגדנו. השנה הולך לי לא רע מולם, כולל המשחק בגביע הטוטו".

"זה שכבר עמדתי לעזוב ובסוף נשארתי ברגע האחרון זה היסטוריה", הוסיף החלוץ ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ובמהלך השבועות האחרונים הוזכר כמועמד לעזוב את אשדוד. "עכשיו אני חלק מהקבוצה ומרגיש כאן טוב מאוד. החלטתי להישאר כאן ואני מקווה להמשיך במומנטום החיובי שיבוא בעקבות הנצחון הזה. אנחנו מרגישים שהחזרנו משהו על שני ההפסדים המרגיזים, שלא היינו צריכים לאבד בהם נקודות ועכשיו נסתכל קדימה. יש כאן קבוצה של שחקנים צעירים וזה טבעי שיהיו עליות וירידות, נצטרך לעשות הכל כדי שזה יקרה כמה שפחות".

באשדוד יפנו היום להתאחדות לכדורגל ויבקשו את עזרתה בעניין רישומו של סמואל יבואה, שכזכור כבר חתם על חוזהו לעונה הקרובה באשדוד אולם בעיות טכניות הנובעות מחילוקי דעות בין גנק לבין ההתאחדות הבלגית מונעים את קבלת השחרור הבינלאומי של החלוץ.

בהתאחדות הבלגית טוענים ששחקן לא יכול להפר חוזה עם קבוצה ולהפוך לשחקן חופשי אחרי שנסגר חלון ההעברות ולכן יבואה אינו נחשב חופשי לדבריהם. באשדוד מחזיקים בניירת שמוכיחה כי כל ההליך נעשה באופן חוקי וכעת ינסו גורמים בהתאחדות בישראל לסייע לאשדוד להשלים את רישומו של החלוץ הגנאי. אם אשדוד לא תצליח לקבל את האישורים הנדרשים שיבואה אכן שחקן חופשי, העברתו תהיה מוטלת בספק ולא ברור אם בקבוצה ימתינו עד ינואר בכדי לצרפו.

אשדוד התעוררה עם 0:3 גדול על בית"ר ירושלים

רביבו רוצה לשחזר את היכולת גם במשחקי חוץ

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully