וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "ידענו שימים כאלה יגיעו"

מאמן בית"ר ירושלים לא התרגש מהתבוסה באשדוד: "החיסרון של הרוש ומויאל גדול עלינו כרגע, הפגרה באה בזמן"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

העונה של בית"ר ירושלים החלה בצורה הרבה יותר טובה מזו שחשבו כולם, אחרי הקיץ הקשה שעברה הקבוצה. יובל נעים, שהגיע במקומו של דוד אמסלם, הכניס רוח קרב בשחקניו הצעירים ובית"ר השיגה מספר תוצאות יפות. הבעיה היא שלפעמים ההתלהבות נגמרת ומגיע הרגע בו קבוצת כדורגל צריכה גם יכולת ואת זה יש לבית"ר פחות. הערב (שבת) הובסו הבית"רים 3:0 במשחק החוץ באשדוד מול הקבוצה המקומית. זה היה ההפסד השני ברציפות של הקבוצה והיא תנסה לצאת מהמשבר במחזור הבא מול עירוני ראשון לציון.

בסיום המשחק, יובל נעים נראה מופתע מעט מהתוצאה המוחצת בה הפסידה קבוצתו, אך גם הוא יודע שמה שיש לבית"ר כרגע לא יחזיק את הקבוצה לאורך זמן: "ידענו שימים כאלה יגיעו. קשה לצעירים להחזיק מעמד ברצף של משחקים, הפגרה באה לנו בזמן וננסה לצרף שני שחקנים בהקדם, החיסרון של הרוש ומויאל גדול עלינו כרגע. חצי הכוס המלאה היא שיש לנו עשר נקודות בינתיים".

המאמן לא ממש ידע מה הוביל את הירושלמים לספוג שלושה שערים ברבע שעה במחצית השנייה: "הייתה קריסת מערכות טוטאלית, קשה לי להסביר. הגול הראשון של רביבו גמר אותנו וזה מתסכל כי דיברנו על לא לעשות עבירות באזור הזה. אשדוד קבוצה מאוד ביתית, גם מכבי חיפה הפסידה כאן ובכל מקרה אנחנו מסתכלים קדימה".

עמית בן שושן: "אני חושב שבמחצית השנייה היה לנו את המשחק הכי גרוע העונה. זה לא היה נראה טוב. זה חבל מאוד, ואנחנו נעשה את הכל כדי לתקן הזה ולהיראות טוב יותר בהמשך. זו תקופה שקצת פחות הולך, אנחנו ננסה להיראות יותר טוב ולהיכנס למומנטום חיובי".

רביבו: "צריך להביא את היכולת הזו גם למשחקי חוץ"

התחושה המרכזית באשדוד לאחר הניצחון הייתה הקלה. הקבוצה הפסידה שני משחקים ברציפות והניצחון שיחרר לחץ רב. המאמן יוסי מזרחי, פעם סמל בית"רי והיום המנצח הגדול, אמר: "כמו במשחק מול מכבי פתח תקוה, גם הפעם יצרנו מצבים. ההבדל הוא שהפעם גם כבשנו אותם". מזרחי גם התייחס לדוד רביבו, שהתרגז אחרי שהוחלף במהלך ההפסד לבני יהודה ביום שני האחרון: "בגילו, הוא לא יכול לשחק 90 דקות לאורך 37 משחקים. לפעמים הוא צריך לצאת".

דוד רביבו עצמו, שכבש שער נפלא בכדור חופשי אופייני, הגיב: "כעסתי על החילוף ההוא, כי יצאתי ב-0:0 ורציתי שהקבוצה תנצח. עכשיו זה כבר לא חשוב, העיקר שניצחנו אחרי שני ההפסדים. אנחנו קבוצה מאוד ביתית וחשוב שנלמד להביא את היכולת הזו גם למשחקי החוץ, שם אנחנו פחות טובים. אני מקווה שמול עכו נשחק כמו ששיחקנו היום".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully