וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד הביסה 0:3 את בית"ר ירושלים

חגיגה גדולה בנמל. רביבו (48), שריקי (57) ובן לולו (63) לא השאירו סיכוי לאורחת. הפסד שני ברציפות לבית"ר הדועכת

לפני שהחלה העונה, בבית"ר ירושלים היו מאוד פסימיים, בשל הקיץ הקשה אותו עברה הקבוצה, אלא שלפחות במשחקים הראשונים נראה היה שהקבוצה מהבירה, יחד עם המאמן יובל נעים, תוכל להפתיע את כולם. לאט לאט ההתלהבות הבית"רית דעכה והערב (שבת) הנפילה הגיעה לשיא חדש עם תבוסה כואבת 3:0 באשדוד, מול הקבוצה המקומית. אוהד סיידוף, שפתח בשער במקום אריאל הרוש שהורחק בשבוע שעבר, נאלץ לאסוף מהרשת כדורים של דוד רביבו (48), עידן שריקי (57) ומשה בן לולו (63), שעלה כמחליף לאחר ההפסקה במקומו של רוג'רס קולה ושינה את המשחק לחלוטין.

איך ההפסד הזה ישפיע על בית"ר ירושלים? בואו לדבר איתנו על המשחק נגד אשדוד בפייסבוק

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים, דוד רביבו (אמצע). קובי אליהו
חגיגה גדולה של אשדוד/קובי אליהו

לדף המשחק

המחצית הראשונה הייתה אחת החלשות שנצפו במגרשי הכדורגל בארץ בזמן האחרון. שתי הקבוצות פשוט לא הצליחו להפיק אף מהלך ראוי לציון, כשחלקיקי ההזדמנויות הגיעו בעיקר מטעויות והססנות של שתי ההגנות. פציעתו של רוג'רס קולה במהלך 45 הדקות הראשונות הייתה למעשה הרגע ששינה את המשחק, כשמשה בן לולו, חלוץ בית"ר בעבר ואשדוד בהווה, עלה להחליף אותו עם פתיחתה של המחצית השנייה.

בן לולו כנראה חש שיש לו משהו להוכיח לירושלמים ושרף את המגרש. אשדוד עלתה ראשונה על לוח התוצאות עם כדור חופשי של דוד רביבו, שלוש דקות במחצית השנייה. לזכותו של סיידוף ייאמר ששוערים מנוסים ממנו ספגו שערים דומים מרביבו. משם והלאה, זו הייתה החגיגה הפרטית של בן לולו ועידן שריקי. תחילה היה זה בן לולו, שהשאיר אבק למיגל פורטיז'ו, הבלם הארגנטינאי של בית"ר ועם בישול גדול השאיר את שריקי לכבוש בקלילות בדקה ה-57.

שש דקות חלפו ושריקי החזיר טובה משלו, כשבסיומה של מתפרצת קטלנית הוא מצא את בן לולו, שחגג שער ליגה ראשון העונה. אשדוד תצא לעכו במחזור הבא, בתקווה להמשיך את המומנטום החיובי, בית"ר תארח את ראשון לציון ותנסה לצאת מהמשבר. הקהל של בית"ר, שעודד את השחקנים לאורך כל 90 הדקות, גם לאחר ספיגת השערים, ראוי למילה טובה.

מהלך המשחק

דקה 16: מרציאנו כמעט השמיט כדור רוחב של אבירם ברוכיאן. בן שושן ניסה לארוב, אבל השוער קלט. משחק חלש מאוד עד כה.

דקה 23: סופסוף אשדוד בוחנת את סיידוף הצעיר. הגבהה של טובול יצרה ערבוביה ברחבה בסופה נגח שריקי חלש אל הידיים של השוער.

דקה 30: אבירם ברוכיאן ניסה את מזלו מזווית קשה, אבל הכדור החזק שלו הלך ישר לידיים של מרציאנו.

דקה 34: קולה העביר לשריקי, שהחזיר למרכז. בן יוסף ופורטיז'ו התבלבלו וקולה כמעט הגיע לכדור, אלא שסיידוף ירד בזמן וקלט.

דקה 48: גול! איזו פתיחה למחצית השנייה. אשדוד קיבלה כדור חופשי בדיוק במקום שדוד רביבו אוהב והקשר שלח בעיטה חזקה וחדה לפינה הרחוקה. 0:1 לאשדוד.

דקה 57: המחליף משה בן לולו פירפר את הבלם פורטיז'ו באגף שמאל, נכנס לרחבה והוציא רוחב לשריקי, שדחק מקרוב פנימה. 0:2 לאשדוד.

דקה 60: בן לולו לא הסתפק בתוצאה ובעט כדור שטוח וחזק מחוץ לרחבה. הפעם סיידוף קלט.

דקה 63: גול! מתפרצת קטלנית של אשדוד. רביבו שלח את שריקי בצד ימין, החלוץ החזיר טובה לבן לולו ומסר לו כדור פז, אותו גילגל החלוץ לרשת. 0:3 גדול לאשדוד.

דקה 83: קינדה הכניס עומק לחריסטוב, אבל החלוץ לא הצליח למצוא את הרשת.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, בן בוטבול, ניר ביטון, דוד רביבו, גדי קינדה (אורי מגבו, 85), עידן שריקי (גיורגי חריסטוב, 76), רוג'רס קולה (משה בן לולו, 46).

הרכב בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן איינבינדר, שי חדד, אביתר ברוכיאן (עדן נחמני, 57), אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן (אופיר קריאף, 46), עמית בן שושן (לירון דיאמנט, 73).

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יובל נעים מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
איזה כאב ראש סידרו לו. יובל נעים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully