וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לארבייטמן בתיקו של ווסטרלו

החלוץ כבש את שער היתרון (23) ב-1:1 מול זולטה ורגם, יובל שפונגין בישל ב-0:2 על ארמיס. בונדר הורחק בתיקו של וולגה

איזה יום עמוס היה לשגרירים שלנו, ששוב נתנו הצגות מצוינות ברחבי היבשת. מלבד צמד השערים של תומד חמד בתיקו של מאיורקה מול אוסאסונה והשער שהבקיע בן שהר במדי אוקזר נגד סנט אטיין, שלומי ארבייטמן חגג את שערו השלישי העונה בבלגיה והשלים 90 דקות.

קבוצתו של ארבייטמן ווסטרלו סיימה ב-1:1 מול זולטה ורגם, כאשר החלוץ הישראלי היה זה שהבקיע את השער הראשון במשחק בדקה ה-23 אחרי שהשתלט על כדור חוזר שנבעט לכיוון השער. אלא שסמוך לסיום המחצית הראשונה, ורגם חזרה עם שער שוויון של ג'וזפה רוסיני. בדרבי הישראלי בין קורטרייק למכלן, הישראלים רמי גרשון ולירוי צעירי לא שותפו, כאשר המשחק הסתיים בניצחונה של קורטרייק 0:1.

את היום החל דני בונדר, ששיחק 90 דקות ב-0:0 של וולגה בקרב התחתית מול אמקר פרם והורחק שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, כשנשלף לעברו צהוב שני. המגן הימני רשם משחק טוב בסך הכל עד ההרחקה, כאשר קבוצתו העלתה את מאזנה ל-24 נקודות ב-26 משחקים.

* טל בן חיים, שלא החמיץ דקת ליגה במדי פורטסמות העונה, הוחלף הפעם בדקה ה-85 בהפסד 1:0 ללידס. שחקן נבחרת ישראל פתח שוב כמגן שמאלי, אבל לידס ניצחה את פומפי לראשונה זה 21 שנים משער נגיחה של דני פיו בדקה ה-14. במקביל, דקל קינן ישב על הספסל בהפסד 2:1 של קרדיף להאל סיטי.

* יובל שפונגין (90 דקות) בלט בניצחונה של אומוניה ניקוסיה 0:2 על נועלת הטבלה ארמיס, כשבישל את השער הראשון מצד ימין לברונו אגיאר בדקה ה-47. פרדי הכפיל את התוצאה שבע דקות לאחר מכן.

* תמיר כחלון פתח בהרכבה של קרקוביה ושיחק 67 דקות, אך קבוצתו נוצחה 3:0 בביתה על ידי לך פוזנן. רפאל מוראבסקי (4) וארטיום רודנב (49 ו-83) כבשו למנצחים.

ביברס נאתכו מתארח במדור 'שגריר על הסכין'

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully