וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בן שהר כבש את שער הבכורה ב-1:1 של אוקזר

החלוץ הישראלי (60 דקות) מצא את הרשת בדקה החמישית, אך קבוצתו לא ניצחה את סנט אטיין. בורדו סיימה ב-2:2 עם מונפלייה

אחרי שעדן בן בסט כבר עשה את הספתח שלו בצרפת, הגיע הערב (שבת) תורו של בן שהר, שחזר להרכבה של אוקזר וחגג את שער הבכורה שלו ב-1:1 מול סנט אטיין, במסגרת המחזור התשיעי בליג 1. טולוז, שקיבלה הזדמנות להעפיל לפסגה לפני מפגש הצמרת בין פריס סן ז'רמן לליון, הפסידה 3:0 לסושו.

סנט אטיין - אוקזר 1:1

בן שהר חזר להרכב קבוצתו וגם כבש את שער הבכורה שלו בליגה הצרפתית כשירה לרשת בתום מתפרצת בדקה החמישית, אך אוקזר לא שמרה על יתרונה וחזרה למסלול תוצאות התיקו שאפיין אותה. האורחים לא הפסידו בליגה מאז המחזור הראשון (שני ניצחונות וחמש תוצאות תיקו) וקיוו שהשער הראשון של החלוץ הישראלי יספיק, אבל זוסואה גילאבוגי נגח את השוויון בדקה ה-38.

סושו - טולוז 0:3

האורחים קיבלו הזדמנות פז להשתלט על המקום הראשון לפחות ל-24 שעות כשהתארחו אצל סושו, קבוצת ההגנה הגרועה בליגה שספגה 10 שערים בשני המחזורים האחרונים. חוליית הקישור הנפלאה של טולוז עשתה עבורה את ההבדל העונה, אבל הפעם כשלה בגדול מול החבורה של מרווין מרטאן, שבישל את שני השערים האחרונים במשחק. צמד של מודיבו מאיגה (9 ו-88) ואחד של סדריק בקאמבו (89) סידרו לסושו ניצחון ראשון אחרי חמישה מחזורים. טולוז יכולה רק להצטער על פספוס הצ'אנס הנדיר.

בורדו - מונפלייה 2:2

המארחת המאכזבת ניצחה רק פעם אחת העונה, והיא הגיעה למשחק הזה כשהיא מדורגת בתחתית, עם מאזן עלוב שכלל שבע נקודות בלבד משמונה משחקים. אבל הקהל שהגיע לשבאן דלמאס, ראה את שייק דיאבטה מעלה את בורדו ליתרון בדקה ה-18, עם בעיטה מקרוב אחרי הגבהה מבעיטה חופשית של לנדרי אנגמו. שבע דקות מאוחר יותר, ובורדו נשארה בעשרה שחקנים אחרי שמארק פלאנוס הורחק בעקבות עבירה לא ספורטיבית. בורדו המשיכה לתקוף, ובדקה ה-50 היה זה מיקאל סיאני שנגח פנימה, אחרי שירוסלב פלאשיל בישל.

הקהל של בורדו היה בטוח שהוא רואה ניצחון, במיוחד אחרי שבדקה ה-80 הורחק מאפו יאנגמביווה ממונפלייה. אבל האורחת לא ויתרה, ובדקה ה-88, נגע מבקיע השער סיאני עם הכדור ביד בתוך הרחבה, ויונס בלהאנדה הבקיע את הפנדל. הילטון ממונפלייה סיים את המשחק הדרמטי עם שער בדקה -90, אחרי שאוליבייה ז'ירו בישל ממצב נייח. הנקודה העלתה את האורחת למקום השלישי, אחרי פ.ס.ז' וליון.

משחקים נוספים:

לוריין - ולנסיין 0:2
ללוריין: ג'ואל קמפבל (22), יאן ז'ופר (68)

דיז'ון - אז'קסיו 1:1
לדיז'ון: אריק בוטאק (41). לאז'קסיו: מהדי מוסטפה (18)

קון - ניס 1:1
לקון: פייר אלן פרו (80). לניס: אריק מולונגי (90+13)

נאנסי - אוויאן 1:1
לנאנסי: לוסמי קרבואה (53). לאוויאן: סדריק מונגונגו (62 בפנדל)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully