וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "לסטיאווה אין זהות ואין תנאים נורמליים"

מאמנה לשעבר של סטיאווה בוקרשט סיפר במסיבת עיתונאים על הסיבות בגללן התפטר: "חסרים בקבוצה יציבות והמשכיות"

אחרי ה-1:1 שהשיגה סטיאווה בוקרשט אתמול (חמישי) בחוץ מול לרנקה במסגרת הליגה האירופית, החליט מאמן הקבוצה רוני לוי להתפטר. הבעלים ג'יג'י בקאלי הסביר את גרסתו לדברים, והיום החליט המאמן להסביר את שעל ליבו במסיבת עיתונאים רשמית, בה נתן מידע על מה שעבר עליו והסיבות לחוסר ההצלחה של קבוצת הפאר הרומנית, אותה אימן ב-14 משחקים רשמיים בלבד.

לוי פתח בדברים נרגשים: "רציתי מאוד להישאר, אבל זה המצב. הרבה מאוד אנשים מצפים להרבה מאוד מסטיאווה. זה מועדון גדול, עם הרבה מאוד אוהדים. כולם במועדון עזרו לי מאוד אבל יש דברים שאנשים חייבים להבין. הגעתי לקבוצה עם המון לחץ והרבה אמביציה. זה טבעי להתאכזב, סטיאווה תמיד תהיה בלב שלי, אני אוהב את המועדון".

לאחר מכן עבר לוי להתייחס לבעיות המקצועיות: "עשרה שחקנים התחלפו מהעונה שעברה, ולקבוצה אין זהות, אין איצטדיון ביתי ואין תנאים נורמליים. הכח של המועדון מגיע מהאוהדים, והם לא מגיעים כי אין להם לאן. לשחק בליגה האירופית בקלוז', זה משהו שמשפיע. הגיעו שחקנים טובים לקבוצה, אבל לא התכוננו בצורה טובה לעונה. לוקח זמן לארגן קבוצה ולחבר אותה".

לוי הוסיף: "שני דברים שחשובים מאוד עבורי הם יציבות והמשכיות. סטיאווה היא מועדון גדול באירופה, אבל אף שחקן לא שיחק כאן במשך שנתיים ברציפות. שחקנים צריכים לשחק הרבה זמן ביחד. זה קשה כשיש רק חמישה או שישה שחקנים שמכירים את הקבוצה, את ההיסטוריה ואת המסורת שלה. תראו את מובילת הליגה, דינמו - יש להם הרבה יציבות כי הם משחקים הרבה זמן ביחד".

המאמן סיכם את דבריו: " זה נורמלי שסטיאווה לא קבוצה חזקה עכשיו. אם להיות כנים, עלינו לשלב הבתים עם הרבה מזל, ולא ציפיתי לעבור את צסק"א סופיה. מכבי חיפה היא הפייבוריטית במשחק ביניהן, כי היא מאוד יציבה ויש לה שחקנים איכותיים". לוי גם הודה לכל הקולגות שלו בקבוצה, ביניהם אנשי הצוות המקצועי ולמנהל המקצועי מיחאי סטויקה.

על הגיהנום של רוני לוי בסטיאווה

עמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully