וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י בקאלי: "היה חוסר תקשורת בין רוני לוי לשחקנים"

30.9.2011 / 11:42

בעלי סטיאווה בוקרשט הסביר את הפרידה מהמאמן. הנשיא: "ההופעה בלרנקה הייתה עלובה". לוי יקיים מסע"ת בצהריים

הכתובת הייתה על הקיר כבר תקופה ארוכה ועכשיו זה רשמי. אמש (חמישי) סיים רוני לוי את תפקידו כמאמן סטיאווה בוקרשט מיד לאחר שקבוצתו סיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול א.א.ק לרנקה במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית. לוי ניהל 14 משחקים רשמיים כמאמן הקבוצה הרומנית, רשם חמישה ניצחונות, חמישה הפסדים וארבע תוצאות תיקו.

ברומניה דווח כי ההחלטה להיפרד מלוי התקבלה עוד לפני המשחק. הבעלים של המועדון ג'יג'י בקאלי ציין בשבוע שעבר כי ייתן למאמן צ'אנס להשיג ניצחונות במשחקי הצמרת הקרובים מול אוצלול, ואסלוי וראפיד, אבל אחרי ה-0:0 המאכזב בליגה מול ספורטול החלשה, חיכה להזדמנות הנכונה, וההופעה החלשה בקפריסין הייתה הקש ששבר את גב הגמל.

כבר במהלך המשחק הודיע בקאלי בפומבי כי יחל לחפש מאמן חדש ותקף את סגנון המשחק ההגנתי של לוי: "לרנקה זו קבוצה ברמה של ליגה שלישית ברומניה והוא שיחק נגדה עם חמישה קשרים כמו ששיחק נגד שאלקה. לא ציפיתי שלא ננצח קבוצה כל כך חלשה".

עוד לפני כן התייצב לוי למסיבת העיתונאים ואמר שהוא אינו חושש למעמדו, אבל אחרי ששמע על דבריו של בקאלי, הודיע מיד על התפטרותו. המאמן אסף את השחקנים בשדה התעופה בניקוסיה ונפרד מהם. בהמשך היום יקיים לוי מסיבת עיתונאים וידבר על עזיבתו.

דוקדאם: "לוי אדם גדול ומאמן טוב, אבל זה לא הביא תוצאות"

"אני חושב שהיה חוסר תקשורת בין המאמן לשחקנים ובכל מקרה, סטיאווה לא יכולה לשחק כל כך גרוע", אמר בקאלי הבוקר (שישי). "הפרדוקס הוא שלא מנצחים, אבל אני לא מאשים את השחקנים. יש דברים שחייבים לבוא מהמאמן".

הנשיא הלמוט דוקדאם הוסיף: "לוי אדם גדול ומאמן טוב, אבל לצערנו זה לא עזר להביא תוצאות. לוי ניסה, אבל לא הצליח. ברור שאחרי כל כך הרבה תוצאות שליליות צריך לזעזע את הקבוצה. ההופעה שלנו בלרנקה הייתה עלובה, עשינו תיקו עם קבוצה עם קבוצה מאוד חלשה".

אגב, סטיאווה לא בזבזה זמן וכבר מינתה מחליף לישראלי. שעה קלה אחרי ההתפטרות של לוי הודיע בקאלי כי פנה רשמית לאיליה סטאן (44) והבוקר, הוצג סטאן כמאמן החדש של הקבוצה. לסטאן יש רזומה מפואר כשחקן סטיאווה, אבל רקורד האימון שלו כולל קבוצות קטנות בלבד. כשחקן, אגב, הופיע סטאן עונה אחת במדי הפועל פתח תקוה בישראל.

על הגיהנום של רוני לוי בסטיאווה

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully