וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי התפטר מסטיאווה בוקרשט

התיקו בלרנקה היה הקש ששבר את גב הגמל מבחינת ג'יג'י בקאלי שהודיע שיחפש מחליף לישראלי, שבתגובה התפטר

אחרי תקופה ארוכה של חוסר ודאות בנוגע למעמדו בסטיאווה בוקרשט, בעקבות פתיחת העונה החלשה, סיים הערב (חמישי) רוני לוי את דרכו בקבוצה. הקש ששבר את הגב הגמל מבחינת ג'יג'י בקאלי היה התיקו 1:1 של הקבוצה מול א.א.ק לרנקה, אחריו אמר הבעלים שיתחיל לחפש מחליף למאמן הישראלי. לוי לא חיכה להודעה הרשמית מצד הקבוצה, ואסף את שחקניו כבר בשדה התעופה בקפריסין, שם הודיע להם על התפטרותו והודה להם על התקופה אותה העבירו יחד.

בקאלי נשמע נזעם בראיון לתקשורת המקומית ברומניה: "אביא מאמן צעיר ונמרץ במקום לוי, אחד שיודע רומנית, לא רוצה יותר מאמנים זרים. כשלא משחקים כדורגל, אי אפשר לנצח. לא יכול להיות שכל הזמן נאשים את השחקנים במצב, כל הזמן התגוננו עם שלושה בלמים ועוד מול לרנקה, שהיא קבוצה ברמה נמוכה". הנשיא יוצא הדופן של הקבוצה הרומנית הוסיף: "לפי התוצאות, כבר הייתי צריך להחליף שלושה מאמנים העונה. אני מקווה שהפרידה לא תפגע בחברות שיש לי עם רוני לוי".

כזכור, שלשום הגיע הבעלים המוחצן לאימון הקבוצה והצהיר: "מעכשיו, רק אני המאמן כאן ורק אני מקבל את ההחלטות", אחרי שסטיאווה פתחה את העונה עם שלושה ניצחונות, שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו בשמונה מחזורים, כשבמשחק האחרון סיימה ב-0:0 מאכזב מול ספורטול סטודנטסק.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully