וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "ניצנים של כיוון חיובי"

שביעות רצון במועדון מהדרך של הקבוצה. גורם המקורב לבעלים קרץ גם להופעה מול בשיקטאש כשהוסיף: "אסור לעגל פינות באף משחק, רק בצורה הזאת נבנה תרבות ומסורת במועדון". עומר ורד: "מאוכזבים מהתוצאה". יואב זיו: "היינו שווים ניצחון"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו


אנשי מכבי תל אביב יצאו בסיום משחק התיקו (1:1) עם דינמו קייב האוקראינית עם טעם חמוץ-מתוק. מחד, השיגה הקבוצה נקודה ראשונה בשלב הבתים והציגה משחק מצוין, בעיקר בחלק ההתקפי, מצד שני בקבוצה הרגישו כי אפשר היה לנצח את המשחק. בשלבים גדולים במשחק, נראו הצהובים עדיפים על פני שחקני מועדון הפאר האוקראיני ורק החמצות של רוברטו קולאוטי ומואנס דאבור במחצית הראשונה וברק יצחקי בשנייה מנעו סנסציה צהובה בבלומפילד.

איוניר התמוגג מההופעה של שחקניו מול דינמו קייב

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה חוגג. ברני ארדוב
היו גם יכולים לנצח. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

גולדהאר הביע סיפוק גדול מהתצוגה

כעת מופנית כל תשומת הלב למשחק העונה נגד מכבי חיפה ביום שני בבלומפילד. לסגל הקבוצה צפויים לחזור אלירן עטר, רפי דהן וסאבו פאביצ'ביץ', כשכל השלושה אף מתוכננים לפתוח מול הירוקים. גם מוסא קונאטה שלא שיחק אמש בשל הרחקה, יעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק הליגה.

הבעלים מיטש גולדהאר צפה במשחק מביתו שבקנדה והביע סיפוק גדול מצורת המשחק, בעיקר אחרי תצוגת הנפל נגד בשיקטאש במחזור הקודם. "הדרך עוד ארוכה אך ניתן לראות ניצנים של כיוונים חיוביים", אמר גורם בסביבת הבעלים.

"הגיע לנו לנצח, סבלנו מחוסר מזל" הוסיף אותו גורם. "בכל פעם שמכבי תל אביב תעלה לדשא, היא תצטרך להראות את הדברים שראינו אתמול, גם מקצועית וגם בכל הנוגע לרוח הלחימה, מוסר העבודה, המשמעת ועבודת הצוות שהפגינו השחקנים. אסור לעגל פינות באף משחק, רק בצורה הזאת נבנה תרבות ומסורת במועדון".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי תל אביב האריס מדוניאנין, יואב זיו חוגגים עם דור מיכה. ברני ארדוב
"הדרך עוד ארוכה אך ניתן לראות ניצנים ראשונים של כיוונים חיוביים". שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

עומר ורד: "הרבה זמן בלומפילד לא היה מלא ככה"

במכבי הביעו שביעות רצון מהעובדה שחרף חסרונם של ארבעה שחקני הרכב קבועים, הצליחה הקבוצה להציג את אחד ממשחקיה הטובים העונה. בקבוצה ציינו גם את חזרתם למגרש של גיז'רמו ישראלביץ' ומשה לוגסי שהחלימו מפציעות ארוכות וחזרו לשחק.

"בסך הכול אנחנו מאוכזבים", אמר המגן עומר ורד בסיום. "אמנם אנחנו מרוצים מהדרך בה שיחקנו, אבל פחות מהתוצאה. ניצחון היה משקף יותר. אנחנו רוצים להודות לקהל הנפלא שלנו כי הרבה זמן בלומפילד לא היה מלא בצורה כזו. כשאנחנו משחקים בבית הכוח שלנו עולה והתמיכה של האוהדים שווה הרבה מאוד עבורנו. אחרי ההפסד לבשיקטאש, רצינו להוכיח שאנחנו מתאימים לרמה הזו. אנחנו לוקחים מהמשחק הזה הרבה דברים טובים כמו רצון, נחישות וכדורגל מהיר.

המגן הצעיר נשאל לגבי העומס והעייפות בקבוצה והשיב: "ברור שיש עייפות, והצוות המקצועי מחלק את העומס בין כולם. לא יהיו לנו תירוצים של עייפות ונגיע מוכנים למשחק נגד מכבי חיפה ביום שני.

מה שלום תקווה חושב על התצוגה של מכבי תל אביב?

שחקן מכבי תל אביב עומר ורד מול שחקן דינמו קייב אנדרי ירמונקנו. ברני ארדוב
"ניצחון היה משקף יותר". עומר ורד מול אנדרי ירומנקנו/ברני ארדוב

איוניר התקרב אל שחקניו במחצית המשחק

המאמן מוטי איוניר, שריצה עונש הרחקה ולא יכול היה לשבת על ספסל הקבוצה, צפה במשחק תחילה במסך הטלוויזיה באחד מהמשרדים בבלומפילד ולאחר מכן מהשטח שבין יציעים 7-8. איוניר פרגן בסיום לצמד עוזריו, גדי כרמלי וקובי אלפסי שניהלו את המשחק מהקווים. כרמלי שנראה נרגש מאוד בתחילה, עמד מרבית שלבי המשחק וכיוון את השחקנים.

בקבוצה שיבחו את הכושר הגופני הגבוה אותו הציגו השחקנים, כשהם מצליחים להתאים את עצמם ליריבה אירופית מהדרג הראשון, ששיחקה כדורגל מהיר ופיזי. מי שקצרו את מירב המחמאות היו יואב זיו, שרן ייני ורוברט פונצ'ץ וכמובן כובש השער המדהים דור מיכה שנבחר בסיום לשחקן המצטיין.

מה מד הכוח של וואלה! ספורט אומר אחרי המשחק?

מוטי איוניר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במחצית השנייה היה קרוב יותר לשחקניו. מוטי איוניר/ברני ארדוב

יואב זיו: "זו בדיוק הצורה בה רצינו לשחק"

"יש בנו הרבה גאווה", אמר המגן יואב זיו. "אנחנו קצת מאוכזבים מהתוצאה אבל כולם ראו מי טובה יותר. כל מי ששיחק במשחק הוכיח את עצמו. הצורה ששיחקנו אתמול היא בדיוק הצורה בה רצינו לשחק, מי ששיחק היה מצוין והיינו שווים ניצחון".

על עצמו אמר המגן: "באופן אישי הרגשתי מצוין וזה כבוד לקבל מחמאות. אני מרגיש טוב כי גם במשחקים ששיחקתי בליגה לא היתה נפילה ואחרי המשחקים באירופה, הייתי צריך קצת מנוחה", לגבי חיפה הוסיף: "כולם רוצים לשחק גם נגדם. השאלה היא מי יהיה כשיר יותר ומי פחות".

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully