וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "משחק ענק, ככה צריך לשחק באירופה"

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מאוד מהתצוגה של שחקניו ב-1:1 עם דינמו קייב. מיכה: "לא מרגישים נחותים מול אף קבוצה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) נקודת בכורה בשלב הבתים של הליגה האירופית, כשסיימה בתיקו ביתי 1:1 מול דינמו קייב האוקראינית. אידיי בראון העלה את האורחים ליתרון מהיר בדקה התשיעית. דור מיכה השווה עם שער נפלא דקה לפני המחצית. הצהובים שלטו במגרש ברוב דקות ההתמודדות והפגינו את אחד ממשחקיהם הטובים השנה, בעיקר במחצית הראשונה. חוסר ריכוז מול השער, לצד חוסר מזל, מנע מהם את הניצחון.

מכבי נאלצה להסתדר ללא המאמן מוטי איוניר, המרצה עונש הרחקה של שלושה משחקים, אותו ספג בעקבות הרחקתו מהמגרש במשחק הפלייאוף מול פנאתנייקוס. איוניר יחזור לקווים רק במחזור הרביעי ובינתיים הוא נאלץ לצפות בשחקניו מחוץ לתחומי המגרש. למרות זאת, גם הוא אהב את התצוגה שראה מהם: "קשה לראות מהצד. משחק ענק של השחקנים. הם עשו עבודה פנטסטית והרגשתי גאווה למרות שעמדתי בחוץ. לא קל לראות את המשחק מהצד ולא להיות מעורב. אני מרגיש מאוכזב כי היינו צריכים לנצח. היינו יותר טובים מהם ושלטנו במשחק. לצערי, ספגנו שער מיותר בהתחלה. דווקא התחלנו עם שלושה בלמים ושלושתם השאירו את בראון חופשי בגול".

כמו כל מי שצפה במשחק, גם המאמן ידע להבחין בהבדלים העצומים בין הופעתה של מכבי בתבוסה 5:1 בטורקיה מול בשיקטאש, לבין היכולת אותה הציגה בביתה, באצטדיון בלומפילד: "מי שלא היה בבשיקטאש לא יכול לתאר עד כמה קשה שם. אמרתי אחרי המשחק ההוא שהתוצאה הייתה משקרת. היום לקחנו את עצמנו ברצינות, ככה צריך לשחק באירופה. אם אתה נותן חופש, הקבוצה השנייה תנצל את זה. תקפנו, שלטנו והחמצנו, אבל האוהדים הלכו מרוצים".

לגבי השחקנים שלא שיחקו הערב ונשמרו למשחק מול מכבי חיפה ביום שני, הוסיף איוניר: "אמרתי שנעשה הפרדה בין אירופה לליגה. אנחנו עולים למגרש ורוצים לנצח תמיד. חיפה זה משחק חשוב והיום עשינו חשבונות וחלק מהשחקנים קיבלו את המנוחה שלהם".

יצחקי: "פעמיים הוציאו לי את הכדור מהקו"

דור מיכה היה המצטיין הערב בשורות מכבי וקינח בשער ענק. השחקן קונה העונה את מעמדו כאחד מכוכבי הקבוצה ובסיום הוא אמר: "אני שמח שיצא לי להבקיע גול גדול במשחק כזה. כל הכבוד לקבוצה, על ההקרבה והעמידה על המגרש. הם מועדון פאר והתמודננו איתם בצורה שווה". לגבי התחושה הכללית בקבוצה הוסיף הקשר: "יש לנו אמונה בעצמנו וביכולת שלנו. הצוות המקצועי עושה עבודה נהדרת, אנחנו לא מרגישים נחותים מול אף קבוצה ויש אצלנו מרקם חברתי מצוין".

ברק יצחקי היה אמור להיות בהרכב הצהובים, אך מתיחה במפשעה אילצה אותו לשבת על הספסל והוא עלה אל כר הדשא רק בדקה ה-62. בחצי השעה שלו על המגרש, הגיע יצחקי לשתי הזדמנויות קורצות, אך פעמיים נבלם רגע לפני הרשת, מה שהותיר אותו מתוסכל בסיום: "לפעמים זה פשוט לא הולך כמו שאתה רוצה. פעמיים הוציאו לי את הכדור מהקו. שיחקנו יותר טוב מקבוצה שמתמודדת בליגת האלופות כמעט כל שנה. הראנו שיש לנו מה להציע במפעל הזה. אנחנו לא נגיע לגמר הליגה האירופית, אבל נשתדל להשיג כמה שיותר נקודות. מול חיפה שחקנים רבים יחזרו מפציעות וזה יהיה סיפור אחר"




מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully