וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "ריאל מתבססת על יכולת אישית, הפוך מאיתנו"

קשר ברצלונה המשיך לחמם את האווירה בין הקבוצות. פפה לא נשאר חייב: "אנחנו הרבה יותר טובים, היה להם מזל בסופרקופה"

בשנה החולפת נדמה כאילו היריבות בין ברצלונה וריאל מדריד רק הפכה עיקשת, חמה ואישית יותר מכפי שהיתה. הערב (שני), בראיון לתקשורת ההולנדית, התייחס אחד הסמלים הגדולים בתולדות המועדון הקטאלני, צ'אבי, להבדלים הרבים בין שתי קבוצות הפאר. "ההבדל הגדול ביותר הוא הדגש על שחקנים בודדים", ציין הקשר בן ה-31. "לנו יש שחקנים מצוינים כמו ליאונל מסי, שיכולים להכריע משחק בכוחות עצמם, אבל אנחנו עדיין מתבססים הרבה יותר על אחדות וקבוצתיות. ריאל מנסה לנצח משחקים עם יכולת אישית. במובן הזה, הם ההיפך מאיתנו".

קשר נבחרת ספרד אף נשאל על המשך הקריירה שלו, והודה כי למרות גילו המתקדם הוא ממש לא מזהה באופק עזיבה או פרישה: "אני נהנה מהכדורגל יותר מכל דבר אחר בחיים שלי, ואשמח מאוד להמשיך להיות חלק מהמשחק הזה אפילו אם כבר לא אהיה בשיא הכושר שלי. אני מאוד אוהב לגור בברצלונה ולהיות חלק מהחבורה הזאת. ברור שאחרי שאפרוש ארצה להיות חלק מהכדורגל בצורה כזו או אחרת".

מוקדם יותר הערב הגיע תורו של דויד וייה להרעיף סופרלטיבים על התופעה המכונה ליאונל מסי: "הוא השחקן הכי טוב בעולם. הוא עושה דברים בלתי אפשריים וכיום אין אף שחקן שבכלל יכול להשתוות לו. כל מי שמשחק לצידו מאושר. הוא ייחודי, יוצא מהכלל".

ג'רארד פיקה מאושר מהמערך ההתקפי של ברצלונה

מי מככב ליד מסי בנבחרת המחזור של אירופה?

פפה עוקץ את מסי. פעמיים

בצד השני של המתרס, העניק בלם ריאל מדריד פפה ראיון נרחב לתקשורת הפורטוגלית, וגם הוא סיפק לא מעט ציטוטים מעניינים בנוגע ליריבות הגדולה בין שתי הקבוצות הגדולות בספרד. "כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח את ברצלונה במשחקי הסופורקופה", אמר הבלם. "היינו הרבה יותר טובים מהם, ולצערי היה להם מזל והם ניצחו. זה קורה. הגיע לנו לנצח, גם במדריד וגם בברצלונה. אני חושב שאנחנו הרבה יותר טובים. אנחנו נמצאים במומנטום טוב מאוד כרגע, ובסגל שלנו יש איכות גדולה יותר משל ברצלונה או כל קבוצה אחרת בעולם".

פפה הודה כי הסיבה לאותם הפסדים לקטלאנים נעוצים בשחקן אחד - נכון, מסי. עם זאת, גם בנוגע לסופרסטאר הארגנטינאי הבלם הפורטוגלי דאג לספק עקיצה לא קטנה: "הוא שחקן עם איכות בלתי רגילה, אבל אני חושב שמה שהדבר החזק באמת בברצלונה זה המשחק הקבוצתי. בגלל זה מסי לא מראה מה הוא שווה במדי נבחרת ארגנטינה. כך או כך, אני חושב שכקבוצה אנחנו יותר טובים".

גם במירוץ לתואר השחקן הטוב בעולם מסי לא מנצח, לדעתו של פפה, שכן יש מועמד אחר לתפקיד. "כריסטיאנו רונאלדו הוא השחקן הכי טוב בעולם, וז'וזה מוריניו הוא המאמן הכי טוב בעולם. הרבה אנשים מקנאים בנו כי אנחנו הקבוצה הכי טובה בעולם, אז הם שונאים אותם, ובגלל זה מפרסמים עליהם שקרים בתקשורת". עם כל האיבה הזאת, לנו לא נותר אלא להמתין ל-11 בדצמבר, כששתי קבוצות הענק האלה ייפגשו לראשונה העונה במסגרת הליגה.

פלורנטינו פרס: "אנחנו מאמינים במאמן הטוב בעולם"

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully