וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס: "בקרוב חלום העשור יהפוך למציאות"

עשר שנים חלפו מאז שריאל מדריד זכתה בליגת האלופות. על פי נשיאה, התואר יחזור: "אנו מאמינים במאמן הטוב בעולם, מוריניו"

האסיפה הכללית של חברי ריאל מדריד נפתחה היום (ראשון) עם נאומו של נשיא ריאל, פלורנטינו פרס, שלא הפסיק להחמיא למאמן הקבוצה, ז'וזה מוריניו: "אנו מאמינים בקבוצה הזו ובמאמן הטוב בעולם: ז'וזה מוריניו", אמר הנשיא, "הוא הפנים את המשמעות להיות מאמן ריאל מדריד ויש לו רמה גבוהה של מחויבות ואמפטיה כלפי המועדון. בקרוב נהפוך את חלום העשור למציאות", אמר לקול תשואות הקהל, כשהתכוון לזכייה בליגת האלופות.

הנשיא אף ניסה להתחמק מהמחלוקת שעלתה לאחרונה בין מוריניו והמנהל הספורטיבי לשעבר, חורחה ולדאנו: "הניסיון מהעונה הקודמת הראה שהיה צורך לשינוי במועדון. לתת יותר אוטונומיה למאמן. הייתה הסכמה להיפרד מולדאנו, שאת עבודתו בשנתיים האחרונות אני מעריך מאוד. זהו אדם שזכה מאיתנו לכבוד ולאהבה".

"לפני שנתיים לא היינו מדורגים בליגת האלופות ובעונה שעברה הגענו לחצי הגמר", הוסיף פרס, "המרדף אחר הניצחון הינו אחד מסימני ההיכר שלנו ובקרוב נגשים את חלום העשור (הפעם האחרונה שבה ריאל מדריד זכתה בליגת האלופות הייתה לפני עשור), הגדלנו את כמות הכישרון והצערנו את המועדון. היינו חייבים להשיג את השחקנים הכי טובים בעולם. אני מקווה שנוכל ליהנות משאהין, שהיה השחקן הכי טוב בבונדסליגה בשנה שעברה וגם מאלטינטופ, שגם מגיע מהליגה הגרמנית. רפאל וראן, לפי המומחים, הוא אחד השחקנים המרכזיים בעתיד והוא תוספת אדירה, גם קונטראו, ובמחלקת הנוער אנו בונים על אלי (קאייחון), אחד השחקנים המהירים והמוכשרים בליגה".

נשיא ריאל לא שכח גם להתייחס לתואר היחידי בו זכה המועדון בשנה שעברה, גביע המלך, בו ניצחה ריאל את ברצלונה: "בולנסיה חווינו את אחד הרגעים הטובים ביותר בשנים האחרונות. זה היה אחד מהמשחקים המותחים בסוף העונה והמרתקים בהיסטוריית גמר הגביע, בוודאי הנצפה ביותר עם מעל ל-13 מיליון צופים. היום הזה היה בלתי נשכח עם 20 אלף אוהדים שהראו את אהבתם למועדון".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully