וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גיא חיימוב בספק לדינמו קייב

26.9.2011 / 10:47

השוער סובל מכאבים בקרסול. שחקן על הניצחון בב"ש: "הכל התחבר לנו, עשינו את זה כמו גדולים". שביעות רצון מאלברמן

הרבה מאוד חיוכים ומצב רוח טוב נראו על פניהם של שחקני מכבי תל אביב בסיום הניצחון 1:4 על הפועל באר שבע אמש (ראשון) בווסרמיל במסגרת המחזור השישי בליגת העל והחזרה למקום הראשון. הצהובים התגברו על ההפסד במחזור הקודם לעירוני ניר רמת השרון ודילגו בקלילות על משחק חוץ שהיה נראה קשה לפני שהחל, בעיקר בשל המצב הקריטי של היריבה שבאה להילחם על חייה ולא השיגה עדיין אף נקודה העונה וגם בשל העובדה שמכבי התייצבה למשחק אחרי הפסד די מביך.

שני שחקנים שנפצעו, השוער גיא חיימוב בקרסול והבלם סאבו פאביצ'ביץ' שנפגע בכף רגלו, מעט מדאיגים את אנשי הקבוצה לקראת המשחק במחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית נגד דינמו קייב ביום חמישי הקרוב. לגבי חיימוב, השוער סובל מכאבים חזקים בקרסול והוא כרגע בספק למשחק נגד האוקראינים. השניים יבדקו במהלך היום ואז תתברר חומרת פציעתם.

מוטי איוניר מתפאר בכוח שיש למכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב מודים לקהל/קובי אליהו

גולדהאר בירך את השחקנים ונפרד מהם

"זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "עשינו אותו קל כבר מהפתיחה והפעם גם שיחקנו טוב וגם הבקענו הרבה שערים, כך שהכל באמת התחבר לנו כמו שצריך. זה היה ניצחון חשוב כדי לחזור למסלול אחרי ההפסד לרמת השרון ועשינו את זה כמו גדולים".

הבעלים מיטש גולדהאר, שנכח במשחק בבאר שבע, בירך את השחקנים אחרי הניצחון ונפרד מהם לשלום. בלילה המריא גולדהאר בחזרה לקנדה לטובת ענייניו האישיים.
מתחילת העונה מדברים במכבי על מהפכת הצעירים ושילובם בקבוצה, כשאמש מי שנתנו את הטון היו דווקא מספר ותיקים ובראשם גל אלברמן ויואב זיו שהציגו יכולת מצוינת. אלברמן שפתח בהרכב לראשונה העונה בליגה, זכה למחמאות רבות ופרגון מחבריו, כשגם 1,500 אוהדי מכבי שהגיעו לבאר שבע ידעו להעניק לו הרבה אהבה במהלך המשחק ובסיומו.

אלברמן, שעבר העונה לא מעט רגעים קשים ומשחקים בהם אפילו לא נכלל בסגל, הציג משחק מצוין במרכז המגרש, חילץ כדורים רבים ואף מסר כדור ארוך, אותו הפך יואב זיו לבישול השער השני לאלירן עטר במחצית הראשונה. זיו, שפתח כמגן השמאלי, שיחק היטב בחלק ההגנתי וגם בכל הקשור לתמיכה בהתקפה.

שלום תקווה מתפעל ממוטי איוניר

שחקני מכבי תל אביב יואב זיו, ברק יצחקי, אלירן עטר חוגגים הבקעת שער. קובי אליהו
הציג יכולת מצוינת. יואב זיו/קובי אליהו

"מי שיוכיח את עצמו, ישחק"

עניין נוסף ממנו הביעו שביעות רצון בקבוצה זו העובדה שכל שלושת החלוצים ששיחקו כבשו, כאשר שוב בלט לעין שיתוף הפעולה בין אלירן עטר וברק יצחקי שפתחו יחד בהרכב. "מבחינתי, אלירן עטר הוא החלוץ הכי טוב בארץ וזו חוויה לשחק איתו", פרגן יצחקי לחברו.

"אמנם בעונה שעברה לא יצא לנו לשחק הרבה אבל אנחנו מתאמנים הרבה ביחד והשילוב ביננו מתחיל להיות טוב. זה עדיין לא כמו שאנחנו רוצים אבל זה עובד טוב ואני מקווה שזה ימשיך להניב פירות בעתיד. אני לא מסתכל על עניין מלכות השערים, הלוואי ואלירן יזכה, בשבילי זה יהיה כאילו אני זכיתי. שנינו לא מסתכלים על זה אלא על הצלחת הקבוצה", הוסיף יצחקי.

כעת מופנה תשומת הלב לשני המשחקים הקרובים המצפים לקבוצה, תחילה ביום חמישי נגד דינמו קייב ואחר כך ביום שני הבא במפגש המסקרן נגד מכבי חיפה בבלומפילד. למאמן מוטי איוניר יהיה כאב ראש לא קטן בכל הנוגע לקביעת ההרכב שכן אחרי התצוגה היפה של הקבוצה, חוזרים מספר שחקנים לסגל, ביניהם בטוחים בהרכב כמו רפי דהן, משה לוגסי, ניבאלדו ומוסא קונאטה ונראה שהמלחמה על ההרכב תהיה גדולה מאוד.

"יש לנו סגל רחב ולא נהסס להשתמש בכל מי שמגיע לו לשחק", אמרו בקבוצה. "העונה עוד ארוכה ויש עוד הרבה משחקים. זה לא משנה אם מדובר בשחקן צעיר או ותיק, מי שיוכיח שמגיע לו לשחק, יקבל את חולצת ההרכב".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

שחקני מכבי תל אביב ברק יצחקי, אלירן עטר חוגגים. קובי אליהו
שילוב הפעולה ביניהם מתחיל לפרוח. אלירן עטר וברק יצחקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully