וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "הפכנו את המשחק הזה ללא כוחות"

25.9.2011 / 22:45

חלוץ מכבי ת"א, שכבש בניצחון על באר שבע, מרוצה. איוניר: "ההפסד לרמת השרון היה יכול להכניס אותנו למצב רע"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב הוכיחה הערב (ראשון) שהיה מוקדם לחשוב על האפשרות שהיא נמצאת במשבר. הצהובים הביסו 1:4 את ניר קלינגר והפועל באר שבע, שנשארים אחרי שישה מחזורים ללא אף נקודה, והעמיקו את השבר בבירת הנגב. ברק יצחקי (30), אלירן עטר (40) ורוברטו קולאוטי (67, 77) החזירו את הצהובים למקום הראשון בטבלה, בעוד שיוסי שבחון היה חתום על שער הבכורה בקבוצה (69), שלא הצליח לעזור. במהלך רוב שלבי המשחק צעקו אוהדי באר שבע לקלינגר להתפטר.

שחקני מכבי תל אביב יואב זיו, ברק יצחקי, אלירן עטר חוגגים הבקעת שער. קובי אליהו
הולכים לקראת שני משחקים קשים. יואב זיו וחבריו חוגגים נגד באר שבע/קובי אליהו

מוטי איוניר, מאמן מכבי תל אביב, היה כצפוי מרוצה בסיום: "הגענו אחרי הפסד לא צפוי, הפסד שהיה עלול להכניס אותנו למצב רע, אבל יצאנו מזה מהר. כל הכבוד לשחקנים ששיחקו היום, שבעה שחקנים חשובים שלנו לא נטלו חלק במשחק, וזה מראה איזה חוזק יש לנו.

"ההפסד לרמת השרון מבחינתי הוא משהו שיכול לקרות פעם במיליון שנה, בגלל שהדברים שקרו במשחק הזה, שתי התקפות של רמת השרון ושני שערים, למרות שליטה מוחלטת שלנו, זה דברים שקורים מעט", הוסיף המאמן. "גם בהפסד לרמת השרון וגם לבשיקטאש נראינו כמו קבוצת כדורגל".

ברק יצחקי, שפתח בהרכב וכבש שער, אמר בסיום: "לא יכולתי לבקש מתנה טובה יותר מהניצחון הזה ליום הולדת. אנחנו עשינו את המשחק הזה לא כוחות. המחצית הראשונה הייתה הטובה ביותר שלנו העונה. גם לפני וגם אחרי שהבקענו, הייתה רק קבוצה אחת על המגרש". לקראת צמד המשחקים הקשה של הצהובים מול דינמו קייב ומכבי חיפה, הוסיף החלוץ: "יש לנו משחק ביום חמישי מאוד חשוב, ואחר כך נתרכז במכבי חיפה, המשחק הכי קשה שיש, מול האלופה. אנחנו משחקים בבית, מולנו עומדת קבוצה מאוד מאוד טובה, ואנחנו נקווה להגיע מוכנים, ולעשות תוצאה טובה".

על חזרתו להרכב של גל אלברמן ויכולתו הגבוהה במשחק, אמר יצחקי: "גל אלברמן הוא השחקן המצטיין, צריך לראות אותו באימונים, הוא בחור זהב וגבר אמיתי, שידע לקבל החלטות של מאמנים, והוא הראה היום לכולם שהוא אחד השחקנים הכי טובים בארץ".

מכבי תל אביב הביסה 1:4 את הפועל באר שבע

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully