וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר פרש מטורניר המאסטרס בשנגחאי

המדורג שלישי בעולם הודיע שהפציעות ימנעו ממנו לשוב לטורניר בעוד שבועיים: ""החלטתי לקחת את הזמן הדרוש כדי להחלים"

הטניסאי מספר שלוש בעולם, רוג'ר פדרר השוויצרי, פרש מטורניר המאסטרס בשנגחאי. "לאחר היוועצות עם הצוות שלי, לצערי החלטתי לפרוש מטורניר המאסטרס בשנגחאי בכדי לקחת את הזמן הדרוש בשביל לנוח ולהחלים לאחר קיץ ארוך", הודיע באתר ה-ATP.

"יש לי כמה פציעות טורדניות שאני צריך לטפל בהן ואני מצפה לחזור לסבב העולמי בהקדם האפשרי", הודיע שיאן כל הזמנים בטורנירי גראנד סלאם (16). פדרר הפסיד בחצי הגמר של אליפות ארצות הברית הפתוחה לנובאק דג'וקוביץ' בחמש מערכות, לאחר שכבר הוביל על הסרבי, שזכה לבסוף בטורניר, 0:2 במערכות. לאחר הפסדו בחצי הגמר, טס פדרר לסידני, אוסטרליה, בכדי להוליך את נבחרת שוויץ לניצחון 2:3 על הנבחרת המקומית בפלייאוף גביע הדייויס.

"יש לי זכרונות נעימים משנגחאי ולכן אתגעגע לטורניר המדהים ולכל האוהדים הנאמנים שלי בסין, אבל אני מצפה לחזור לסין בסתיו הבא", הוסיף פדרר בן ה-30. כזכור, לפני כשבוע וחצי הזהיר הטניסאי הבריטי אנדי מארי (4 בעולם) מפני העומס הכבד בפניו נאלצים לעמוד בכירי הטניסאים, אשר עלול להוביל את השחקנים לכדי הודעה על שביתה אם התאחדויות הטניס העולמיות לא תלכנה לקראתן. השחקנים תכננו להיפגש לפני פתיחת טורניר המאסטרס בשנגחאי.

הטורניר יתקיים בשבוע שבין ה-9 באוקטובר לבין ה-16 באוקטובר. בשנה שעברה, ניצח מארי את פדרר בגמר בתוצאה 3:6, 2:6. הוא צפוי לחזור לפעילות ב-31 באוקטובר לטורניר בבאזל, עיר הולדתו. כמו כן, יש לציין כי לא מדובר בטורניר המאסטרס שמסיים את עונת הטניס, שכן טורניר זה יתקיים בלונדון בחודש נובמבר.

אנדי מארי כבר התריע על העומס

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully