וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריס מדוניאנין: "העייפות היא לא תירוץ"

קשר מכבי תל אביב לא מצא הסבר להפסד לרמת השרון: "שום דבר לא נכנס". בקבוצה שוב מבקרים את ניבאלדו, אורי כהן יישאר

בבוקר שאחרי ההפסד המשפיל לעירוני רמת השרון (3:1), מנסים במכבי תל אביב להבין כיצד קרסה הקבוצה ונחלה את הפסד הליגה הראשון שלה דווקא מול העולה החדשה שנראתה בחלקים רבים של המשחק עדיפה בהרבה על פני המוליכה ערב המחזור החמישי.

הצהובים הציגו את אחד המשחקים החלשים ביותר שלהם העונה וגורמים במועדון הודו כי ההפסד היה מוצדק לחלוטין לאור יחסי הכוחות על כר הדשא. עם זאת ניסו במערכת לשמור על פרופורציות ולהזכיר כי מדובר בהפסד יחיד עד כה בליגה, וכי הדבר נלקח בחשבון עקב העומס הרב שנפל על הקבוצה שמשחקת גם במסגרת האירופית, בשבועות האחרונים.

כעת מצפים לקבוצה שלושה משחקים קשים במיוחד כאשר כבר ביום ראשון תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע שספגה אמש את הפסדה החמישי ותבוא להילחם על חייה, בהמשך השבוע תשחק מכבי תל אביב נגד דינמו קייב ביגה האירופית, וארבעה ימים מאוחר יותר יארחו השחקנים של מוטי איוניר את מכבי חיפה בבלומפילד.

"אני לא יודע מה להגיד, אני חושב שהחזקנו בכדור כל הזמן, וזה היה ערב ששום דבר לא יכנס, לא משנה כמה ניסינו", אמר האריס מדוניאנין, שנדבק בחולשה הכללית של הצהובים. "זה לא היה הערב שלנו היום. העייפות היא לא תירוץ, מי ששיחק היה כשיר. החזקנו בכדור אבל זה היה יום ששום דבר לא הלך לנו. אנחנו קבוצה טובה ונתגבר על ההפסד הזה. אנחנו עוד לא מדברים על אליפות, קודם כל יש לנו משחק ביום ראשון מול באר שבע".

בקבוצה שוב נשמעה אמש ביקורת על ניבאלדו, שהפגין עוד משחק חלש ובמחצית השנייה אף הוסיף חטא על פשע והורחק בכרטיס אדום, לאחר מרפק ששלח לפניו של שחקן רמת השרון. ניבאלדו יחמיץ את משחק החוץ בבאר שבע ומי שצפוי להחליפו במרכז ההגנה הוא הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שלא שיחק אמש וקיבל מנוחה אחרי ששיחק בכל משחקי הקבוצה בכל המסגרות מתחילת העונה.

מי שעוד צפוי לשוב להרכב הוא אלירן עטר שמתאושש מפציעה ברגלו וגם הוא קיבל מנוחה ולא התלבש. במכבי ינסו לעשות מאמצים בכדי להכשיר את משה לוגסי שנפצע באיזור השוק יממה לפני יציאתה של הקבוצה לאיסטנבול לפני שבוע ועדיין לא חזר לאימונים מלאים. כמו כן תיבדק האפשרות להחזיר לפעילות את רוברטו פונצ'ץ ששבר את אפו במשחק הליגה נגד סכנין ביום ראשון וטרם ידוע מתי יוכל לחזור לשחק. היום תקיים הקבוצה אימון בקרית שלום, כאשר השחקנים ששיחקו משחק מלא צפויים לערוך אימון קל ושחרור, בעוד שהשאר יערכו אימון מלא כרגיל.

המגן אורי כהן, שהוזכר כמועמד לעבור למ.ס.אשדוד ולעירוני רמת השרון, נשאר בסופו של דבר בסגל הקבוצה ולא ישוחרר.

צפו ברמת השרון מדהימה את מכבי ת"א עם 1:3 גדול
איוניר ניסה להרגיע: "אסור להילחץ יותר מדי מההפסד"
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully