וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "אסור להילחץ מההפסד יותר מדי"

מאמן מכבי ת"א מרגיע את המערכת אחרי ה-3:1 של רמה"ש. זפרן: "לא צריך להשתגע". דגו: "תמיד יש לי רצון נגד מכבי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לא כך ביקשה מכבי תל אביב לסיים את המחזור החמישי, כשנוצחה 3:1 על ידי ההפתעה של הליגה עד כה - העולה החדשה עירוני ניר רמת השרון, שגברה עליה בווינטר. השער הראשון של הקבוצה של מומי זפרן הובקע כבר בדקה השלישית, לאחר ששחקני הקבוצה לא עצרו את המשחק וניצלו את העובדה שניבאלדו שכב על הדשא ליד קו הרוחב, ובכך שבר את קו הנבדל. ברוך דגו (29) ומשה אבוטבול (90+3) הוסיפו, מוסא קונאטה רק צימק (78), ניבאלדו הורחק (63).

מכבי תל אביב נוצחה על ידי רמת השרון 3:1

מוטי איוניר: "ספגנו שני שערים משתי בעיטות"

מאמן מכבי תל אביב מוטי איוניר אמר בסיום: "אני לא יודע אם במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר. אני יודע ששלטנו במשחק בכל 90 הדקות. ספגנו שני שערים משתי בעיטות. זה מסוג המשחקים בהם רמת השרון עושה בדיוק את מה שהיא צריכה: מסתגרת, מפריעה לנו ויוצאת למתפרצות".

המאמן ניסה להסביר מה גרם להפסד המאכזב: "לא הצלחנו לגלות סבלנות ולפרוץ את ההגנה. כשלא עושים את זה משלמים ביוקר. אסור להילחץ מזה יותר מדי. הרבה קבוצות גדולות בעולם מפסידות לקבוצות פחות טובות ממנה. אסור להיכנס ללחץ וצריך להתחיל להתכונן למשחק הבא".

איוניר דיבר על כך שלא בא בטענות כלפי השופטים, ואמר: "על חלק מהלקחים שצריך להפיק זה לא לדבר עם השופטים. אבל גם כשלא מדברים איתם, זה לא עוזר".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מומי זפרן: "השער המוקדם שכבשנו עשה לנו רע"

מאמן הקבוצה המנצחת מומי זפרן אמר בסיום: "אני מודה לאל ויודע שהכל ממנו. מכבי שלטה ברוב המשחק. כדי לשחק נגדם, אנחנו לא יכולים לנסות להשתלט על האמצע. דווקא השער המוקדם שכבשנו עשה לנו רע. הם לחצו עלינו ושלטו במשחק, אבל ניצלנו את הכלים שלנו. אני חושב שלא צריך להשתגע, רק מזערנו את הנזקים של שלושת המשחקים הראשונים בליגה".

כובש השער הראשון תומר סוויסה אמר: "לא ציפינו לנצח. אבל אנחנו עובדים קשה ומחכים למשחקים. היה משחק קשה מאוד ועשינו תוצאה טובה. האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה אם רק נקשיב למאמן, ואני שמח שעשינו את זה".

ברוך דגו, שכבש שער נהדר מול האקסית, הוסיף: "ברור שמכבי זה המועדון בו עשיתי דברים יפים, ותמיד כשאני בא לשחק נגדם יש רצון והתלהבות. לשמחתי, זכיתי להבקיע שער וזה נותן לי מוטיבציה להמשך העונה".

עירוני ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully