וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני רמה"ש הדהימה את מכבי ת"א 1:3

אולי פתיחת העונה הטובה של מכבי תל אביב הייתה שוב, כמו בשנים האחרונות, מתעתעת? עירוני רמת השרון היממה את הצהובים וקטעה להם את הרצף המושלם עם 1:3. סוויסה בשער לא ספורטיבי (3), דגו (29) ומשה אבוטבול (90+3) הוסיפו, קונאטה רק צימק (78), ניבאלדו הורחק (63)

על הנייר, לפני העונה, מכבי תל אביב אולי סימנה שלוש נקודות קלות מהמשחק הזה מול העולה החדשה, אלא שעירוני ניר רמת השרון היממה הערב (רביעי) את הצהובים כשניצחה אותם 1:3 בווינטר. הקבוצה של מוטי איוניר מאבדת את המאזן המושלם שלה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים ובעיקר את המומנטום הטוב שהיה לה מתחילת העונה. לעומת זאת, רמת השרון המשיכה את המגמה החיובית המצוינת שלהף, כשהוסיפה עוד ניצחון נהדר אחרי שעשתה זאת גם בבאר שבע. תומר סוויסה (3) בשער לא ספורטיבי וברוך דגו (29), אקס הצהובים, ומשה אבוטבול (90+3) עשו את העבודה, ניבאלדו הורחק באדום ישיר (63), מוסא קונאטה רק צימק (78). ביום ראשון מכבי תל אביב יוצאת למשחק חוץ קשה בבאר שבע, מול ניר קלינגר ושחקניו.


בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הפנים אומרות הכול. ברק יצחקי/קובי אליהו

מוטי איוניר המשיך הפעם בסבב הרוטציה שלו, אבל לא נראה שזו הסיבה שגרמה למכבי תל אביב לספוג את ההפסד הראשון שלהם העונה. המניע העיקרי היא האנמיות של הצהובים. הנעת הכדור שמאפיינת אותם המשיכה גם במשחק בווינטר, אבל כשהיא נעשית בצורה איטית, לא תכליתית וחסרת מעוף, לא יעזרו גם 1,000 מסירות. נראה שמכבי תל אביב כבר מעבר לשיא, ואנחנו רק בספטמבר. כדאי מאוד שאיוניר יעורר את שחקניו מחדש, כי אם הם ימשיכו ככה זה ייראה כמו בהרבה עונות של הקבוצה בעבר - התחלה טובה ומעוררת הרבה ציפיות והמשך בנפילה.

לגבי ניבאלדו, לא מעט התפעלו בעבר מהבלם הברזילאי של מכבי תל אביב אבל עם הזמן נראה שהוא הרבה יותר מזיק לקבוצה מאשר מועיל לה. מעבר לשער, שאמנם לא נפל באשמתו, הוא לא שמר על עצביו וראה אדום לאחר שהתנהג כמו פרחח כששלח מרפק לפניו של שחקן יריב. איוניר ספסל אותו במשחק מול בני סכנין והחזיר אותו להרכב מול רמת השרון, אולי כדאי למאמן מכבי לעשות שוב חושבים לגביו. בניגוד אליו, מוסא קונאטה הוכיח כמה הוא חשוב, החלוץ הסנגלי התייבש על הספסל והפיח קצת חיות במשחק של הצהובים במחצית השנייה ואף כבש את השער המצמק (78).

רמת השרון הראתה שבליגת העל של העונה, נכון לעכשיו לפחות, אין באנקרים, כאשר הדהימה את מוליכת הטבלה וקטעה לה את רצף ארבעת הניצחונות. אמת, הגול הראשון של רמת השרון (3) מרגליו של תומר סוויסה לא היה ספורטיבי, כאשר שחקני הקבוצה בחרו להמשיך לשחק כשניבאלדו שכב פצוע על הדשא סמוך לקו הרוחב ובעצם שבר את קו הנבדל של הצהובים, אבל השער השני של ברוך דגו (29) והשלישי של משה אבוטבול בתוספת הזמן הסירו את הספקות לגבי צדקת ניצחונה. הקבוצה של מומי זפרן לא החזיקה הרבה בכדור, אבל הרבה הייתה יותר חדה ועניינית, כנראה שהניצחון בבאר שבע במחזור הקודם לא היה אפיזודה חולפת.

לדף המשחק בוואלה! ספורט

מחצית ראשונה

דקה 3 - גול! ניבאלדו נפצע ושכב ליד קו הרוחב, מה ששבר את קו הנבדל של הצהובים. רמת השרון לא עצרה את המשחק, באקט חוקי אבל די מכוער, וניצלה זאת כדי לכבוש. דגו הקפיץ למסודי שהוריד כדור טוב לסוויסה, החלוץ לא התבלבל מול חיימוב. מכבי סופגת לאחר 372 דקות, 0:1 לרמת השרון.

דקה 26 - רפי דהן ניסה את מזלו בבעיטה מכ-25 מטרים, שהלכה רחוק מהשער. מכבי שולטת בשדה אבל תוקפת בלי הרבה חוכמה.

דקה 29 - גול! רמת השרון היממה את הצהובים. גל ליפקה פרץ נהדר על קו ימין, מבלי שאף שחקן צהוב עצר אותו והעביר רוחב אחורה, ברוך דגו בעט בסיבוב יפהפה, מעל לידיו של חיימוב ומתחת למשקוף, 0:2 מדהים לרמת השרון.

דקה 31 - דאבור העביר כדור ליצחקי באגף שמאל, האחרון הרים לקולאוטי שנגח טוב, גל ניר היה במקום כדי להדוף טוב.

דקה 37 - מדוניאנין העביר כדור טוב בתוך הרחבה לקולאוטי, שבעט היישר מהמקום, הכדור נהדף לקרן.

דקה 43 - דאבור המשיך בניסיונות שלו להבקיע שער ליגה ראשון, אבל גל ניר היה במקום כדי להדוף לקרן בעיטה מכ-20 מטרים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מחצית שנייה

דקה 46 - במחצית המשחק ירד הבעלים מיטש גולדהאר מהיציע אל כר הדשא ושוחח עם המאמן מוטי איוניר. מעניין איזה טיפ מקצועי הוא זרק לו. אגב, עם פתיחת המחצית ערך איוניר חילוף כפול כשהכניס את קואנטה וקהת במקומם של דאבור וקולאוטי החלשים.

דקה 49 - רפי דהו ניסה לבעוט כדור חופשי מכ-35 מטרים, הכדור חמק קרוב ליד הקורה, בכל זאת ניסיון יומרני מדי.

דקה 54 - תומר סוויסה שלח כדור מסוכן מאוד מהפינה, חיימוב היה במקום כדי להדוף לקרן.

דקה 63 - אדום! ניבאלדו ממשיך להראות שהוא עושה הרבה יותר דברים שליליים מדברים חיוביים, כששלח מרפק לפניו של שחקן יריב והורחק, נראה שמכבי תתקשה מאוד ב-10 שחקנים כבר לחזור למשחק.

דקה 66 - כדור חופשי למכבי תל אביב, מדוניאנין מיהר ומסר מסירה קצרה לדיאא סבע שנכנס כמחליף, האחרון שלח כדור לא טוב בנפילה, שעבר ליד הקורה אבל לא איים על גל ניר.

דקה 76 - יצחקי שוב כדרר יותר מדי ושלח כדור לא טוב, שבמזל פגע בשחקן רמת השרון ויצא לקרן.

דקה 78 - גול! סופסוף התקפה תכליתית של הצהובים. דור מיכה העביר ימינה לעומר ורד, שפרץ באגף והעביר רוחב, קונאטה המחליף היה ראשון כדי להגיע לכדור ולדחוק פנימה, 2:1 לרמת השרון.

דקה 84 - דור מיכה פרפר כמה שחקני רמת השרון בתוך הרחבה, אבל שחרר כדור חלש, גל ניר קלט בקלות.

דקה 88 - סוויסה הגיע כמעט לבד מול חיימוב, הוא הקפיץ מעליו, אבל הכדור הלך גם מעל המשקוף והחוצה.

דקה 90 - מכבי תל אביב הפקירה את ההגנה וכמעט ספגה, משה אבוטבול פרץ לבד, אבל מזווית לא קלה בעט החוצה.

דקה 90+3 - גול! ההפקרות בהגנת הצהובים עלתה להם ביוקר עם שער שלישי לרמת השרון, גררו ניסה פעם ראשונה, חיימוב הדף, אבוטבול ליקט את הריבאונד וכבש, 1:3 גדול לרמת השרון.

הרכב עירוני ניר רמת השרון: גל ניר, גיא ליפקה, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר (משה אבוטבול, 76), נאור פסר, גל בראל, אלן מסודי (אבי סופר, 82), תומר סוויסה, ברוך דגו (אוסקר גררו, 55).

הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, שרן ייני, רחמים צ'קול (דיאא סבע, 62), רפי דהן, האריס מדוניאנין, דור מיכה, ברק יצחקי, מואנס דאבור (רועי קהת, 46), רוברטו קולאוטי (מוסא קונאטה, 46).

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

שחקני עירוני רמת השרון חוגגים (משמאל), ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב מאוכזב (מימין). קובי אליהו
כנראה שבליגה הזו אין באנקרים. שחקני רמת השרון חוגגים על חשבונה של מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully