וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו: "ההפסד הזה עשוי לעלות לנו באליפות"

מגנה הברזילאי של ריאל מדריד מבין את ההשלכות של ההפסד ללבנטה במחזור האחרון (1:0): "הראשון שיודה ששיחקנו רע"

מגן ריאל מדריד, מרסלו, לוקח קשה את ההפסד ללבנטה בראשון האחרון (1:0). בראיון ל"אס" הספרדי, אמר המגן: "לא היינו טובים. זה מאוד קשה לשחק בסביבה בה אנשים כל הזמן מנסים לשנות את החשיבה שלך וזה לוקח מאיתנו הרבה בשביל לעשות תוצאות טובות בנסיבות כאלו".

מאמנו של מרסלו במדריד, ז'וזה מוריניו, כבר נתן את דעתו על המשחק מול לבנטה, כשאמר שקשה לשחק נגד קבוצות כמו לבנטה. "אני מסכים איתו", אמר מרסלו, "נגד כזו קבוצה, נגד כזו שיטה, אתה נכשל. הדבר הכי גרוע הוא שהנקודות האלו הן שעושות את ההבדל בסוף העונה. דיברנו כל השבוע איך לא להיגרר למשחק שלהם, הם כבדים ולא רוצים לשחק כדורגל. לא היינו מוכנים ושיחקנו את המשחק שלנו. הפסדנו משחק שידענו שיהיה מסובך. לא היינו טובים ואני הראשון שיודה שלא שיחקנו טוב".

מוריניו האשים את שחקן הקבוצה, סמי חדירה, כמו גם את השופט בהפסד, אבל לפי מרסלו: "אנו חייבים ללמוד ממה שקרה. אנו יודעים איך לנצח גם בעשרה שחקנים מכיוון שבוודאי גם במשחקים אחרים נישאר עם שחקן אחד פחות. להפסיד משחקים כאלו זה כואב מאוד, בגלל שלבנטה היא אחת מהקבוצות שבנינו על כך שננצח אותן, אבל כפי שראינו, הכל יכול לקרות".

עם זאת, לא הכל קודר בתחזית של הברזילאי בן ה-23: "העונה עוד ארוכה ואנו חייבים לנתח את הדברים שטעינו בהם ולחשוב על המשחק הבא. לא ניצחנו בלבנטה וחשוב מאוד שננצח בסנטאנדר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully