וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לבנטה הדהימה את ריאל מדריד

הבלאנקוס ספגו הפסד ליגה ראשון, 1:0. שלושער לפלקאו ב-0:4 של אתלטיקו על סנטאנדר. 1:2 לסראגוסה על אספניול

אחרי השמינייה המרשימה של ברצלונה לרשת אוסאסונה, ריאל מדריד חשבה שהיא הולכת לשיפור הפרש השערים מול לבנטה, אבל בפועל זה נגמר בהפסד סנסציוני 1:0. מי שבינתיים נכנס לעניינים הוא רדאמל פלקאו, שהוביל את אתלטיקו מדריד ל-0:4 על ראסינג סנטאנדר עם שלושער נפלא.

לבנטה - ריאל מדריד 0:1

עם 10 שערים בשני המחזורים הראשונים, ריאל מדריד נראתה כמו מכונה משומנת היטב בפתיחת העונה. ואז, הגיעה לבנטה. הבלאנקוס נחלו הערב הפסד ליגה ראשון כבר במחזור השלישי, באצטדיון בו נוצחו גם בעונה שעברה במסגרת גביע המלך וסיימו ב-0:0 במשחק הליגה שהתקיים בדיוק לפני שנה, בספטמבר 2010.

ז'וזה מוריניו השאיר את מסוט אוזיל וכריסטיאנו רונאלדו על הספסל ושילם מחיר כבד. בדקה ה-40 נותרו הבלאנקוס ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של סמי חדירה, מה שהפך את המשימה לקשה יותר. רונאלדו נכנס בהפסקה ובהמשך גם גונסאלו היגואין, אבל השער נפל בצד השני. בדקה ה-68 ארונה קונה מחוף השנהב ניצל בישול של חאבי ונטה הוותיק והכניע את איקר קסיאס.

לבנטה הציגה כדורגל אגרסיבי במיוחד ושבעה משחקניה ספגו כרטיסים צהובים, מה שהפך את ריאל לעצבנית במיוחד. למרות החיסרון המספרי, ריאל ניסתה והגיעה למספר מצבים, אך בסופו של דבר ירדה מנוצחת ומי היה מאמין? אחרי שלושה מחזורים בלה ליגה יש קבוצה מושלמת אחת - ולנסיה.

שאר המשחקים

אתלטיקו מדריד - ראסינג סנטאנדר 0:4

אחרי שני מחזורים ראשונים בהם צברה נקודה אחת ולא כבשה, אתלטיקו הוציאה את העצבים על סנטאנדר, כשפלקאו פורע שטרות ראשונים ומבקיע שלישייה. חלוץ הרכש מפורטו עשה את הספתח בדקה ה-23 מבישול של חוסה אנטוניו רייס, ובדקה ה-36 נעץ את השני מהנקודה הלבנה. ארדה טוראן בישל לקולומביאני את השלישי בדקה ה-55, ולאחר מכן סידר גם שער למחליף אדריאן בדקה ה-78.

סראגוסה - אספניול 1:2

לואיס גרסיה, ששימש כקפטן של אספניול ושיחק במדיה מאז 2005/6 עד הקיץ האחרון, כבש את שערי הבכורה שלו במדי סראגוסה דווקא מול האקסית ממנה נפרד בטונים צורמים. גרסיה כבש בדקה ה-29, החטיא פנדל בדקה ה-86 וניצח את המשחק בתוספת הזמן. חאבי לופס השווה זמנית בדקה ה-71, אך הורחק ארבע דקות לסיום.

משחקים נוספים:

חטאפה - ראיו וייקאנו 1:0
לראיו: מיצ'ו (4)

בילבאו - בטיס 3:2
לבילבאו: אוסקר דה מרקוס (38), דויד לופס (86 בפנדל). לבטיס: בניאט (7), נאצ'ו (13), סלבה סביליה (45 בפנדל)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully