וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "חדירה אשם חלקית בהפסד, אבל גם השופט"

מאמן ריאל מדריד ביקר את הקשר הגרמני שהורחק מול לבנטה, ועקץ את המנצחים: "אין קבוצה שמבזבזת זמן טוב יותר מהם"

במדריד הביטו בשבוע שעבר בסיפוק על המעידות של ברצלונה והאמינו שריאל מסוגלת לצלוח את עשרת המחזורים הראשונים בלה ליגה במאזן מושלם כפי שחזה ז'וזה מוריניו, אבל אמש (ראשון) איבדו גם הבלאנקוס נקודות ליגה ראשונות העונה עם הפסד מדהים 1:0 ללבנטה.

מוריניו התייחס בסיום להרחקתו של סמי חדירה בדקה ה-40 אחרי שדחף שחקן יריב במהלך תגרה ולא חסך ביקורת מהקשר הגרמני : "יש לנו שחקנים שמתקשים להסתגל לחלקים המלוכלכים של הכדורגל, כמו חדירה שנפל למלכודת על שהגיב לעבירה של לבנטה. אני מאשים אותו חלקית בהפסד, אבל גם השופט אשם בכך".

"הגיע לנו פנדל ברור בדקה ה-62", הסביר הפורטוגלי. "כשויסנטה איבורה נגע בכדור ביד ברחבה והיה צריך לקבל צהוב שני, ולהחלטה הזו הייתה השפעה ברורה על התוצאה. אבל אסור לנו לקחת את הקרדיט מלבנטה, ואני רוצה לברך אותה על שהוכיחה שהיא יודעת איך לעורר פרובוקציות, לעצבן, לבזבז זמן ולא להחזיר את הכדור ליריבה. נכון שזה חלק מהכדורגל, אבל אף אחת בספרד לא עושה את זה טוב יותר מלבנטה, והשחקנים שלנו לא אוהבים דברים כאלה".

לסיכום אמר המיוחד: "כששתי הקבוצות שיחקו ב-11 שחקנים שיחקנו היטב ושלטנו במגרש. היו לנו כמה מצבים טובים, בשניים מהם השוער שלהם היה מחוץ לשער שלו, ובאחד נוסף הייתה בעיטה קלה מארבעה מטרים, אבל לא הצלחנו לכבוש".



לבנטה הדהימה את ריאל עם 0:1 ביתי

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully