וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דלה איינוגבה צפוי לחזור להרכב

20.9.2011 / 13:21

השוער הניגרי שהחלים מהר מהצפוי מהפציעה, עשוי לחזור אל בין הקורות מול הפועל פ"ת ברביעי. מסתמן: זגורי יחליף את בלילי

בבני יהודה ינסו להתאושש מהפסד הליגה הכואב מבחינתם למכבי נתניה ביום שבת האחרון 2:1, כשהקבוצה ספגה שני שערים מרגלי אחמד סבע בדקות הסיום (87, 89), לאחר טעויות של שחקני ההגנה של הקבוצה.

ביום רביעי ינסו שחקניו של יוסי אבוקסיס לאסוף שלוש נקודות מול הפועל פתח תקוה הממוקמת בתחתית הליגה. הבשורה המשמחת מבחינת הזהובים, מגיעה מכיוונו של השוער הניגרי דלה איינוגבה, שהחלים מהר מהצפוי מהפציעה בשריר המפשעה וקיים סיכוי גדול מאוד שיפתח בין הקורות במשחק מול המלאבסים.

כזכור, בוואלה! ספורט פורסם כבר בסוף השבוע שעבר, שקצב החלמתו של איינוגבה מהיר מכפי שחשבו בתחילה, וכעת לאחר שהגביר את קצב האימונים ביומיים האחרונים ולאחר התייעצות עם הצוות המקצועי ועם רופא המועדון, הוחלט שהוא כשיר ויכול לחזור לשחק, כשהוא צפוי לפתוח במקומו של תום אלמדון.

אבוקסיס צפוי לערוך שינוי נוסף בהרכב, כשהקשר ישראל זגורי עשוי לפתוח על חשבונו של החלוץ פיני בלילי שיסופסל. זגורי יפתח כנראה בצד שמאל של הקישור, בעוד שעוז ראלי יתופקד מימין ופדרו גלבאן ישחק יחד עם דינו אנדלובו בחוד ההתקפה.

בחוליית הגנה אין שינוי, כאשר הבלם גל כהן, שיפגוש במשחק פיקנטי את קבוצתו לשעבר, ימשיך לפתוח לצידו של דן מורי במרכז ההגנה. הבלם אביב חדד החלים כמעט לגמרי מהפציעה בקרסולו וצפוי לשוב לסגל.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully