וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בבני יהודה: "אחד ההפסדים הכואבים ביותר"

18.9.2011 / 10:36

בקבוצה התקשו לקבל את המהפך של נתניה, שחקן: "לא ייאמן איזה פראיירים אנחנו". איינוגבה יחזור לאימונים מהר מהצפוי

יממה לאחר ההפסד הצורב 2:1 אמש (שבת) למכבי נתניה בבלומפילד במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל, גם הבוקר לא הצליחו שחקני בני יהודה להבין כיצד נשמט להם מבין הידיים יתרון של 0:1 10 דקות לסיום ואיך ספגו שני שערים מרגיזים בדרך להפסד כואב.

שחקני הקבוצה ירדו מוכי הלם לחדר ההלבשה, בעיקר בשל העובדה שלפחות המחצית השנייה התנהלה בשליטה מוחלטת שלהם, כשאף הם הגיעו לארבעה מצבי הבקעה אותם לא תרגמו לשערים נוספים, למעט הכיבוש של בלם הרכש גל כהן בדקה ה-75.

"לא ייאמן איזה פראיירים אנחנו. המשחק היה בידיים שלנו והיינו חייבים להבקיע את השער השני כדי לסגור את המשחק. זה אחד ההפסדים הכי כואבים שהיו לי", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט והיטיב לבטא את רגשות השחקנים בקבוצה.

למרות ההפסד, בקבוצה היו אמש גם מספר נקודות אור, ביניהן כניסתו למשחק של הקשר הצעיר אמיר עגיוב, שנכנס בדקה ה-57 וקיבל מחמאות רבות לאחר שהפיח הרבה רוח חיים במשחק ההתקפה של הקבוצה. בדקה ה-80 הצליח עגיוב במבצע אישי מרהיב לחלוף על פני שני שחקני הגנה והשאיר כדור נפלא לפדרו גלבאן, אלא שהכדור שלו פגע רק במשקוף (בפעם השלישית שלו במשחק, ר"ב) וקלקל לקשר הצעיר בישול מהסרטים. גם משחק ההגנה של בלם הרכש גל כהן, שהחליף את אביב חדד הפצוע, נותן הרבה מאוד סיבות לתקווה לקראת ההמשך.

בשורה טובה נוספת הגיעה מכיוונו של השוער הניגרי דלה איינוגבה, שסובל מקרע חלקי בשריר המפשעה. למרות הערכות מוקדמות שאיינוגבה ייעדר כחודש, אחרי שנפגע במשחק בשבוע שעבר נגד הפועל חיפה, נראה כי קצב החלמתו מהיר מהצפוי והוא עשוי לחזור בתוך שבוע לאימונים מלאים.

ראובן עטר לא ראה הרבה זמן מהפך כזה

בני יהודה בוואלה! ספורט

גל כהן לקראת הפועל פתח תקוה: "זה לא עוד משחק בשבילי"

לשחקני הקבוצה אין הרבה זמן להצטער על ההפסד הכואב שכן כבר ביום רביעי תתארח הקבוצה אצל הפועל פתח תקוה באצטדיון רמת גן במחזור החמישי שיערך באמצע השבוע. שלושה ימים לאחר מכן, ביום שבת תארח הקבוצה בבלומפילד את מ.ס.אשדוד.

המשחק מול הפועל פתח תקוה יהיה גם מפגש פיקנטי מאוד עבור בלמה של בני יהודה, גל כהן שעבר לא מכבר אליה ממלאבס.

"זה לא עוד משחק בשבילי", אמר הבוקר גל כהן. "יש הרבה אמוציות, יש לי חיבור מדהים עם הקהל של הפועל פתח תקוה. זאת פעם ראשונה בחיים שאני משחק נגדה. זה יהיה מוזר, אבל מרגש. גילי לנדאו עושה עבודה טובה והקבוצה נראית טוב. כששיחקתי שם ידעתי שזאת קבוצה עם אופי. כולם עשו טעות כשהספידו אותה, בטח עם שחקנים כאלה וצוות מקצועי".

על בני יהודה אמר גל כהן: "היינו צריכים להביס את מכבי נתניה ובסוף ירדנו מובסים. אם נמשיך ככה גם התוצאות יבואו. אני מניח שהקהל יעודד אותי, הוא יודע את הסיבות האמיתיות לעזיבה שלי. כמו שהייתי נאמן להפועל פתח תקוה, אהיה לויאלי לקבוצה שלי. טוב לי בבני יהודה. אחרי ההפסד לנתניה נהיה חייבים לנצח".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully