וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "עשינו מהפך שקורה פעם בהרבה זמן"

17.9.2011 / 22:02

מאמן מכבי נתניה נותר המום מהמהפך גדול. סבע מבטיח: "אעשה עונה טובה יותר מאשתקד". אסייג: "מתסכל מאוד, אין מה להגיד"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבני יהודה כבר הריחו את הניצחון השני ברציפות, אחרי שהובילו הערב (שבת) 0:1 על מכבי נתניה עד הדקה ה-87, אלא שצמד בזק של החלוץ אחמד סבע, שנכנס כמחליף במחצית השנייה, הפך את התוצאה בדקות הסיום והותיר את הזהובים המומים ואת נתניה עם ניצחון 1:2.

יוסי אבוקסיס עמד על הקווים הערב, אך הוא לא מתראיין בשל האבל על מות אימו לפני כשלושה שבועות ולכן נשלח יעקב אסייג לעמדת הראיונות. לעוזר המאמן לא ממש היו הסברים להתרחשויות הדרמטיות בדקות הסיום: "לצערי זה הכדורגל. היינו הרבה יותר טובים, היו לנו כמה מצבים להגדיל את התוצאה, אבל תוך שתי דקות ספגנו שני שערים והפסדנו. אפשר להחמיץ בכדורגל, אבל היינו צריכים לגמור את המשחק ב-0:1. זה מתסכל מאוד, אין לי מה להגיד".

אסייג נשאל על חסרונו של דלה איינוגבה, השוער הניגרי הפצוע, והגיב: "אני לא רוצה לדבר על שחקנים שלא נמצאים".

גם בצד המנצח של מכבי נתניה, לא כל כך הבינו מה קרה ואיך הם יצאו עם הניצחון. המאמן ראובן עטר אמר בסיום: "בשבוע שעבר פגענו במשקוף, בחיבורים, הכדור לא נכנס, והפסדנו את המשחק. השבוע קרה אותו דבר אבל הפוך. בני יהודה היו טובים, במיוחד במחצית השנייה, והם עלו ליתרון והמשיכו להגיע למצבים. עשינו מהפך שקורה פעם בהרבה זמן".

עטר דיבר על מה ששינה את המשחק מבחינתו: "כעסתי במחצית השנייה על השחקנים, כי לא היינו טובים מבחינה הגנתית ובני יהודה שלטה במרכז המגרש. זה המקום בו אני צריך להתערב, ולהעיר את השחקנים".

ומה לגבי גיבור הרגע סבע? "אחמד חזר להתאמן רק ביומיים האחרונים, ולא היה כשיר ל-90 דקות. לשמחתי הוא נכנס והצליח לעשות עבורנו את המהפך".

סבע עצמו היה מאוד מרוצה: "נכנסתי לעזור לחברים שלי. חזרתי מפציעה של שבועיים ומאוד רציתי לשחק. הצלחתי להבקיע שני גולים ואני שמח על כך, אבל עוד יותר מרוצה מהאופי שהקבוצה הפגינה. יש כאן קבוצה טובה וצריך להמשיך ככה. באנו במטרה אחת - לנצח ואני שמח שעשינו את זה. לא יודע כמה עוד אכבוש העונה, אבל אני מבטיח לעשות עונה יותר טובה מהקודמת".

שחקנה של נתניה קובי דג'אני שסובל מפגיעה בצלעות, חש בכאבים עזים ונסע בסיום המשחק לבית החולים בכדי שיעשו לו צילום.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully