וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: האוהדים מכינים קבלת פנים חמה לגל כהן

19.9.2011 / 18:25

הבלם: "הקהל יודע למה עזבתי". פוצץ המו"מ עם ואן דה קאסל. קלדיירה ממשיך להרשים ונראה שיחתום. לנדאו יחתים גם חלוץ

הקשר הברזילאי אנדרה קלדיירה (31), שנבחן בהפועל פתח תקוה, ממשיך להרשים את המאמן גילי לנדאו, שהבטיח לשחקן תשובה סופית עד מחר (שלישי) לגבי המשך דרכו בקבוצה. כזכור, הנטיה של לנדאו היא להחתים את השחקן לפני סגירת חלון ההעברות ולכן ההערכה היא שקלדיירה יחתום ואליו יצטרף חלוץ, אולי הצרפתי בדי בובאל (25) שכבר היה אמור להגיע להתרשמות לפני שבועיים. על מועמדותם של השניים פורסם כזכור בוואלה! ספורט.

אם בובאל לא יגיע, לנדאו יוכל לצרף חלוץ אחר גם אחרי סגירת חלון ההעברות ביום חמישי, בתנאי שמדובר בשחקן חופשי. בשלב זה, הבלם עמנואל מתיאס לא יגיע לקבוצה בגלל בעיות ביורוקרטיות ופביאן סטולר ישמש כבלם בשעת הצורך.

בעיות במשא ומתן עם הקשר היהודי-הולנדי בן ואן דה קאסל הובילו לכך שהשחקן לא יצטרף לקבוצה. לנדאו מעדיף בשלב זה להחתים שחקן בעמדות חשובות יותר, קשר במרכז השדה וחלוץ. הקבוצה יצאה אחר הצהריים לאימון בחוף הים, כהכנה לקראת המשחק ברביעי מול בני יהודה. אוהדי הקבוצה מכינים קבלת פנים חמה לגל כהן, שנחשב לסמל בעיני רבים במועדון.

כהן אמר היום: "הקהל של הפועל פתח תקוה חשוב לי מאוד ויודע למה עזבתי. הקבוצה הזאת תישאר תמיד אצלי בלב. אני לויאלי לכל קבוצה שבה אני משחק. המטרה היא לנצח גם במשחק הזה".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully