וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת פתחה במו"מ עם ואן דה קאסל, קלדיירה נבחן

18.9.2011 / 10:54

ההולנדי צפוי להצטרף השבוע. גל כהן יגיע עם בני יהודה ברביעי: "יהיו הרבה אמוציות. מניח שהקהל של פ"ת יעודד אותי"

הפועל פתח תקוה פתחה הבוקר (ראשון) במשא ומתן עם הקשר ההולנדי בן ואן דה קאסל, שנבחן לאחרונה במכבי תל אביב ורק בימים האחרונים הצטרף לאימוני הקבוצה. הקשר ההולנדי צפוי לחתום עוד השבוע על חוזה, בתקווה שיעבור בבקרה עד יום חמישי.

הקשר הברזילאי אנדרה קלדיירה, ששיחק בעבר ביריבה העירונית מכבי וכן בהפועל באר שבע והפועל רמת גן, נחת בישראל בסוף השבוע והוא נבחן בקבוצה. המאמן גילי לנדאו מחפש כעת גם חלוץ. בסוף השבוע הבהיר אלון תורג'מן כי הוא מעדיף לעבור לבית"ר ירושלים, למרות הפניה מצד הקבוצה אליו. אם קלדיירה יחתום, פביאן סטולר עשוי לחזור למשבצת הבלם. אוראל אדרי רשם אתמול הופעת בכורה ובמועדון ימשיכו לבנות עליו גם בתקופה הקרובה.

הקשר גיא צרפתי זכה אתמול למחמאות מהצוות המקצועי על השער שכבש, בתיקו מול מכבי פתח תקוה (1:1). "אני הרבה שנים בכדורגל, ותמיד מנסה להבקיע ממרחקים לא שגרתיים", אמר הקשר. "שיחקתי עם לירן שטראובר בעבר ואני יודע שלפעמים הוא יוצא מעט מהשער. זה לא משנה איך הבקעתי, אלא שאגרנו עוד נקודות כדי להתקרב לקבוצות שמעלינו בטבלה".

שחקן בקבוצה אמר: "מי היה מאמין שנפסיד רק משחק אחד מארבעה. אמרנו כבר שגילי לנדאו עושה יש מאין. זאת הצלחה אדירה עד עכשיו".

גל כהן: "יהיה מוזר לשחק נגד הפועל פתח תקוה, אבל מרגש"

ביום רביעי (19:30) בו יתקיים המחזור החמישי בליגת העל, תארח הקבוצה את בני יהודה. בשבת היא תצא למשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים והמאמן שלה לשעבר, יובל נעים.

"זה לא עוד משחק בשבילי", אמר הבוקר גל כהן. "יש הרבה אמוציות, יש לי חיבור מדהים עם הקהל של הפועל פתח תקוה. זאת פעם ראשונה בחיים שאני משחק נגדה. זה יהיה מוזר, אבל מרגש. גילי לנדאו עושה עבודה טובה והקבוצה נראית טוב. כששיחקתי שם ידעתי שזאת קבוצה עם אופי. כולם עשו טעות כשהספידו אותה, בטח עם שחקנים כאלה וצוות מקצועי".

על קבוצתו החדשה אמר גל כהן: "היינו צריכים להביס את מכבי נתניה ובסוף ירדנו מובסים. אם נמשיך ככה גם התוצאות יבואו. אני מניח שהקהל יעודד אותי, הוא יודע את הסיבות האמיתיות לעזיבה שלי. כמו שהייתי נאמן להפועל פתח תקוה, אהיה לויאלי לקבוצה שלי. טוב לי בבני יהודה. אחרי ההפסד לנתניה נהיה חייבים לנצח".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully