וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: 1:1 בין מכבי פתח תקוה להפועל פתח תקוה

הדרבי הפתח תקואי הראשון של העונה הסתיים עם שוויון מוצדק. צרפתי כבש שער מדהים (10), בן מוחה השווה בשער עצמי (45)

דרבי הליגה הראשון של פתח תקוה בעונת 2011/12 נערך היום (שבת) באצטדיון רמת גן והסתיים בשוויון 1:1 וחלוקת נקודות צודקת. גיא צרפתי קבע יתרון להפועל בדקה העשירית. מכבי השוותה לפני השריקה להפסקה משער עצמי של אסף בן מוחה.

הדרמה הגדולה באמת במשחק התרחשה בכלל 20 דקות לפני הפתיחה, כשאוהדי שתי הקבוצות כמעט ולא נכנסו למגרש, עקב העובדה שמכונת ספירת האוהדים לא עבדה והמשטרה סירבה לאפשר את כניסתם. רק התערבות של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שהגיע אל משרדו של מנהל האצטדיון, הובילה לכניסת הקהל למגרש, רגע לפני שריקת הפתיחה.

אוהדי הפועל פתח תקוה במהלך דרבי מול מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
אוהדי הפועל נכנסו מאוחר, אבל מילאו את היציע/ברני ארדוב

לדף המשחק

אחרי פתיחת עונה לא טובה, מכבי פתח תקוה של מרקו בלבול הגיעה למשחק מעודדת, עם שני ניצחונות רצופים, אולם לא השכילה לנצח שוב. הפועל מצידה, ממשיכה להתקרב אל האפס. מינוס תשע הנקודות מפתיחת העונה כבר התקזזו למינוס שש בלבד, כשהקבוצה משיגה תיקו שלישי בשלושת משחקיה האחרונים.

הדרבי של פתח תקוה, כמיטב המסורת, התאפיין כבר מהרגע הראשון בפיזיות ומתח רב. למרות גודלו של אצטדיון רמת גן, האווירה הייתה טובה והמשחק, בעיקר במחצית השנייה היה קצבי, כששתי הקבוצות מחפשות הכרעה. גיא צרפתי תפס את שטראובר לא מוכן והעלה את הפועל ליתרון מפתיע בבעיטה מרחוק כבר בדקה העשירית, אלא שרגע לפני המחצית הגיעה השיוויון כשבעיטה של מרואן קבהא פגעה באסף בן מוחה וניתזה לרשת. במחזור הבא, שייערך ביום רביעי, מכבי יוצאת לאשדוד, בתקווה לחזור למסלול הניצחונות, בעוד שהפועל תארח את בני יהודה ותמשיך לחפש ניצחון בכורה העונה.

מהלך המשחק

דקה 10: גול! גיא צרפתי הגביה כדור חופשי סתמי מכ-40 מטרים, שטראובר הסתנוור מהשמש ופיספס את הכדור. שער מוזר, 0:1 להפועל.

דקה 29: מכבי יצאה למתפרצת, מרעי העביר לבן חיים, שבעט בנגיעה. אג'ידה התמתח והציל לקרן, שלא נוצלה. הזדמנות ראשונה ללבנים.

דקה 33: בן חיים המשיך להיות פעיל והעביר רוחב לצמח, שבא מאחור ושיגר כדור למשקוף. השער של מכבי באוויר.

דקה 42: אייל שן ביצע עבירה 25 מטרים מהשער על ציון צמח, שלקח בעצמו את הבעיטה, אבל הכדור חלף מעל השער.

דקה 45: גול! רגע לפני המחצית מרואן קבהא השתלט על הכדור מחוץ לרחבה, ניסה את מזלו בבעיטה והכדור פגע באסי בן מוחה, הטעה את אג'ידה וקפץ פנימה. 1:1 בדרבי.

דקה 47: התקפה של הפועל הפכה למתפרצת של מכבי בצד השני. בן חיים הוביל את הכדור לאורך חצי מגרש אבל בעט חלש לידיים של אג'ידה.

דקה 53: עוד כדור חופשי של צרפתי, הפעם שטראובר היה מוכן והציל יפה.

דקה 64: הכדור קפץ מחוץ לרחבה, לוזון הניף את הרגל ובעט טיל מהאוויר, שטראובר המשיך להציל את מכבי.

דקה 68: סטולר שלח כדור ארוך מההגנה, פישביין החליק עם הראש לבוגלה, שהגיע מול שטאובר אבל בעט החוצה. צ'אנס גדול להפועל, ששולטת במחצית השנייה.

דקה 76: מתפרצת של מכבי כמעט הפכה לשער, כשבן חיים הכניס עומק למרעי. אג'ידה יצא בתזמון מושלם והדף לקרן.

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר; אורי אוזן (אסי משיח, 90), תומר אלבז, ניצן דמארי, טל מעבי; מרואן קבהא, ג'סטיס וומפור, ציון צמח (עומר גולן, 81), דני פרדה (מריו צארביץ', 56); טל בן חיים, ויקטור מרעי.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; לורן בן ארי, אסף בן מוחה, פביאן סטולר, יגאל אנטבי; אייל שן (שחר בלילטי, 56), ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, גיא צרפתי (ארמון בן נעים, 82); אוראל אדרי (אפרים בוגלה, 51), אור פישביין.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully