וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: בדי בובל יגיע להתרשמות

8.9.2011 / 20:45

החלוץ הצרפתי (25) שמשחק בלכיה גדאנסק, ינסה להרשים את הצוות המקצועי ומצטרף לעמנואל מתיאס שיגיע בימים הקרובים

החלוץ הצרפתי בדי בובל, שחקנה של לכיה גדאנסק הפולנית (25) אמור להגיע בקרוב למבחנים בהפועל פתח תקוה, זאת בנוסף לחלוץ הברזילאי ז'ואו פאולו (26) שאמור לנחות למבחנים, ולבלם עמנואל מתיאס שיגיע בימים הקרובים להתרשמות. ההערכה היא שבובל יגיע כבר בימים הקרובים וינסה להקשים את גילי לנדאו.

בובל הבקיע שני שערים ב-23 משחקי ליגה בפולין, לשם עבר ב-2010 מפאניוניוס היוונית. בובל גדל במחלקת הנוער של נאנסי והשתייך ב-2006 לסגל של בולטון. בין הקבוצות הנוספות שבהן שיחק נמצאות גם רד סטאר פריז, רנדרס ופנתרקיקוס.

בפתח תקוה מחפשים חלוץ בעקבות הפציעה של הגיאורגי וחטאנג קבראצקליה, שכבר סיכם את תנאיו במועדון אך שוחרר לאחר שנפצע באימון רגע לפני שחתם על חוזה. קבראצקליה שוחרר לאחר שהתגלה כי הוא סובל מסדק ברגלו וייעדר כחודשיים. "הוא היה אמור להיות אחת ההפתעות הנעימות של ליגת העל העונה", אמרו עליו אתמול במועדון. "אנחנו סובלים העונה מבעיות כלכליות וחוסר מזל".

החלוץ הניגרי אלביס אוניימה, שחקנה של ברצלונה B, התאמן עם הקבוצה השבוע, אך נכשל בבדיקות הרפואיות. במועדון ינסו לצרף גם בלם, כשיניב לביא וגבע ברקאי מועמדים לחזק את הקבוצה. מועמדותם של השניים תהיה רלוונטית רק במידה ומתיאס לא יוחתם.

במהלך השבוע הקרוב ינסו מכבי והפועל פתח תקוה להגיע לפשרה בעניין העברת הכספים בנוגע לאיצטדיון, כשמכבי דורשת סכום של 600 אלף שקל מכספי ההכנסות שמגיעות לה מההתאחדות. במידה והצדדים לא יגיעו לפשרה, בית המשפט יהיה זה שיקבע בעניין.


הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully