וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאטרו: "אגדות לספרדים. אגדות לכדורסל"

אלופת אירופה הטרייה נחתה במדריד וזכתה לאירוח חגיגי בארמון ראש הממשלה: "אני מייצג את הגאווה שכל ספרדי חש"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכה: טל רזניק

נבחרת ספרד נחתה היום (שני) במדריד והתקבלה בקבלת פנים חגיגית לאחר זכייתה אמש בטורניר היורובאסקט 2011 שנערך בליטא.

הספרדים, שניצחו בגמר את נבחרת צרפת בתוצאה 85:98, התקבלו בארמון מונקלואה במדריד בידי ראש הממשלה, חוסה לואיס ספאטרו, אשר עבר שחקן שחקן ולחץ את ידיהם, לאחר שזכתה בתואר יורובאסקט שני ברציפות. בתום הטורניר נבחר חואן קרלוס נבארו ל-MVP של הטורניר.

"אני חייב לברך את כל השחקנים שתרמו לצורת המשחק הפנטסטית הזו ולניצחונות שהדור הזה יצר, שהפכו אותו לאגדות לספרדים ואגדות לכדורסל", אמר ספאטרו, "הכדורסל מעניק לנו הישגים גדולים. לכן אני מייצג את הגאווה שכל ספרדי מרגיש על הההישג החדש של נבחרת הכדורסל, אלופי אירופה".

כעת, תיכנס נבחרת ספרד לטורניר האולימפי בשנה הבאה בידיעה כי התואר האולימפי הינו החתיכה החסרה בפאזל של ארון הגביעים שלהם. הספרדים סיימו את טורניר היורובאסקט במאזן מדהים של 1:10, וכעת התפנה גאסול לחלום על המשוכה הבאה: "כמובן, הטורניר האולימפי בשנה הבאה הוא המטרה שלנו", אמר כוכב לוס אנג'לס לייקרס לרויטרס, "אנו יודעים שזה טורניר מאוד קשה לנצח בו אבל יש לנו ציפיות גבוהות".

"מאוד קשה לנצח נבחרת אמריקאית, אנחנו יודעים זאת בתור עובדה, אבל אנחנו נוסעים ללונדון בשביל להתחרות ונראה מה יקרה". אחיו הצעיר של פאו, מארק, התייחס אף הוא לאולימפיאדה בלונדון: "המטרה שלנו באולימפיאדה בשנה הבאה היא זהב, זה אפשרי אם נשחק באותה דרך ונראה את אותה רוח קבוצתית".

ספרד ניצחה את צרפת 85:98 וזכתה ביורובאסקט

יורובאסקט 2011 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully