וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הכדורגל היפה יגיע לאט לאט"

19.9.2011 / 19:02

מאמן הירוקים בחר שלא להתרגש מהתצוגה הבינונית של קבוצתו בניצחון על ראשון לציון. ביקש שוב מאלון תורג'מן להישאר

במכבי חיפה השתחרר אתמול (ראשון) הרבה מאוד לחץ בדקה ה-90 של משחק הבית מול עירוני ראשון לציון, כשהבלם הצעיר סרי פאלח קיבל כדור במרכז הרחבה וכבש את שער הניצחון הדרמטי. הירוקים גברו על העולה החדשה 1:3 בסיום, אחרי שהיו בפיגור לאורך דקות ארוכות.

הערב שבה הקבוצה להתאמן, לקראת משחק הליגה הבא, שייערך כבר ביום שלישי ובו תצא האלופה למשחק לא פשוט כלל, מול בני סכנין. בסיום האימון פנה אלישע לוי לשחקניו וביקש מהם לא לוותר על המאבק בצמרת: "עשינו ניצחון חשוב אתמול. הראנו הרבה רצון והקרבה וזה הכי חשוב בקבוצת כדורגל", אמר המאמן, "הכדורגל היפה יגיע לאט לאט וגם אם ההפרש מהמקום הראשון עומד כעת על חמש נקודות נמשיך להילחם עד הסוף". למרות הדברים של לוי, בקבוצה יודעים שהיכולת שהציגו במשחק אמש לא תספיק בהמשך, כשגם הבעלים יעקב שחר לא נראה מרוצה בכיסאו ביציע.

בקבוצה עסקו היום גם בנושא שחרור שחקנים מהסגל הרחב, אשר מנה 26 שחקנים עד כה. החלוץ אלון תורג'מן, אותו רכשה הקבוצה הקיץ מהפועל פתח תקוה, ביקש לעזוב, אך כבר ביום שישי הבהיר לו לוי כי הוא עדיין מעוניין בו. נציגי השחקן קיימו שיחה נוספת עם המאמן היום, בה חזר לוי על דבריו וביקש שתורג'מן ימשיך להתאזר בסבלנות.

מי שעשוי לעזוב את הקבוצה כבר מחר הוא הבלם שי מימון, שצפוי לעבור לשורות מכבי פתח תקוה. הבלם לא זוכה לדקות משחק העונה בחיפה וכעת נראה כי הושגה פשרה לגבי אופן שחרורו, דבר שמנע ממנו לעזוב עד כה. פתח תקוה רצתה את השחקן כבר בחודש יוני והיא תשמח להתחזק בשחקן הגנה עם קבלות כמו מימון.

כבר בשישי, לוי ביקש מתורג'מן להישאר
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully