וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "חשוב שידעתם לשמור על יתרון בדקות לא טובות"

16.9.2011 / 12:02

אלישע לוי כינס אסיפה אחרי הניצחון על לרנקה. השער של גדיר תורגל באימון. אלישע לוי שוחח עם תורג'מן, החלוץ יקבל הזדמנות

"הפנים של יענקל'ה בסיום אמרו הכל. הבטחנו לו שננצח. כשהוא רגוע ושמח, כל המערכת רגועה ושמחה". כך אמר שחקן במכבי חיפה בעקבות הניצחון אמש על א.א.ק לרנקה, שהוריד הרבה לחץ מהשחקנים. הנשיא אמר אתמול לשחקנים: "כל הכבוד, תמשיכו ככה. הייתם טובים".

גם אלישע לוי דיבר עם השחקנים והיום הוא ערך אסיפה ראשונה ודיבר על הניצחון. "שיחקנו מצוין, היו לנו דקות נפלאות למרות שלא תרגמנו אותם לשערים", אמר המאמן. "אבל בכל זאת, ידענו להבקיע שער ויותר חשוב מבחינתי זה שידענו לשמור על היתרון שלנו גם בדקות לא טובות. אני אומר את זה כי לא ידענו לעשות במשחקים אחרים. טוב להתאושש במשחקים כאלה. צריך לנצח את ראשון וסכנין".

השיחה העיקרית שהתנהלה בין השחקנים אמש נגעה לאימון המצבים הנייחים שערך אלישע לוי בשעות הבוקר. מתברר כי המהלך לשער שכבש מוחמד גדיר תורגל באימון פעמים רבות. באימון עצמו תרגל לוי מצב בו יניב קטן מבצע קרן קצרה ומוסר לעידן ורד או טאלב טואטחה, שהתבקשו להגיע יחד לקבל את הכדור. ורד שקיבל את הכדור ראשון מסר לטואטחה, שהיה אמור להגביה את הכדור לחלוצים עמאשה וגדיר והאחרון נגח בסופו של דבר לרשת.

"לא בטוח שלולא האימון הזה היינו מבקיעים", אמר אתמול שחקן במכבי חיפה. "עשינו בדיוק מה שאלישע ביקש, וזה מה שהוליד את השער, אבל חייבים להמשיך לעבוד על זה בעיקר בהגנה". לגבי הדיבורים על בעיות בחדר ההלבשה נאמר: "בדיעבד אפשר להודות שהיה קצת לחץ. עכשיו, במקום משבר, אולי נצא לדרך חדשה. אחרי ניצחון פתאום חדר ההלבשה נרגע ואין בעיות".

יניב קטן: "בכל קבוצה יש בעיות בחדר ההלבשה"

אלישע לוי: "לא הייתה סיבה שנלך אחורה"

אלישע לוי נשאל מדוע הקבוצה נסגה לאחור בדקות הסיום ועל החילוף של מוחמד גדיר, שכבש את שער הניצחון ולאחרונה חוזר לכושר. המאמן אמר לוואלה! ספורט: "לא הייתה סיבה שבעשר הדקות האחרונות נלך אחורה, בטח אחרי שהורחק להם שחקן. זה נובע מרצון מנטלי, קבוצה רוצה לשמור על היתרון שלנו והולכת אחורנית. זה אחד הדברים הפחות טובים שלנו. לגבי גדיר, הוא נמצא בכושר הרבה יותר טוב, הוא בפוקוס. כשראיתי שהוא פחות אפקטיבי בהתקפה, זה היה הזמן להכניס את בוקולי. שיחקנו עם שלושה קשרים באמצע. זה לא פופולארי, אבל מתבקש". במחצית המשחק, אגב, אמר לוי לשחקנים: "אתם משחקים טוב, אבל תנצלו מצבים".

במועדון היה מרוצים מאוד מהיכולת של רביעיית ההגנה, שכללה את אייל משומר, סארי פלאח, אוראל דגני שלדעת רבים מהשחקנים היה הטוב במגרש, וטאלב טוואטחה. הרביעייה הזאת אמורה לפתוח גם מול ראשון לציון ביום ראשון (20:00, קרית אליעזר) והמשמעות היא שאיציק כהן, תמיר כהן, דלה ימפולסקי וגוסטבו בוקולי צפויים להמשיך לשבת על הספסל, כשעדיין לא ברור האם ולדימיר דבאלישווילי יוכל לשחק. גדיר שכבש את השער צפוי להמשיך גם הוא ב-11. ללא קשר, ייתכן ולוי יחליט בסופו של דבר לערוך שינוי בחלק הקדמי כדי לחלק את העומס בין השחקנים.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני כחודשיים, במכבי פתח תקוה מעוניינים לצרף את שי מימון אם מכבי חיפה תפחית ממחירו. במכבי פתח תקוה אישרו את ההתעניינות בבלם.

ללא קשר לאסיפה, לוי שוחח היום עם החלוץ אלון תורג'מן. לאחר השיחה החלוץ סיפר לשחקנים בקבוצה כי המאמן ביקש ממנו להיות מאופק. לאור הדברים הללו, נראה שיקבל הזדמנות במהלך השבוע, מה שעשוי לגרום לכך שלא יעבור בסופו של דבר לבית"ר ירושלים, שמוכנה לצרפו כבר עכשיו.

במועדון היו מרוצים בויאן שראנוב שהציג ביטחון רב בין הקורות. "ככל שהוא ישחק יותר דקות, הוא יראה יותר מה הוא יודע", סבורים בחיפה.

לידיעה על מועמדותו של מימון למכבי פ"ת

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully