וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "בכל קבוצה יש בעיות בחדר ההלבשה"

15.9.2011 / 23:58

קפטן מכבי חיפה הרגיע את האווירה אחרי הניצחון על לרנקה. אלישע לוי: "מרוצה מאיך שנראינו". יעקב שחר: "כל הכבוד לכם"

אדריאן הרבשטיין

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה עברה ימים לא כל כך פשוטים מאז ההפסד 2:1 לגנק וההדחה ממוקדמות ליגת האלופות. אולי גם התקופה הזו תיגמר במסגרת אירופית. הירוקים פתחו היום (חמישי) את שלב הבתים בליגה האירופית עם ניצחון 0:1 ביתי מול א.א.ק לרנקה הקפריסאית, בזכות שער של מוחמד גדיר בדקה ה-54. האם מכבי חיפה תוכל לצאת לתקופה חדשה עכשיו?

אלישע לוי: "חזרנו ליכולת שלנו"

עוד לפני המשחק, מספר אוהדים מיציע ג' וארגון "הקופים הירוקים" נתנו את דעתם למצב הקבוצה, ובעיקר לנושא ההדלפות במועדון. האוהדים הניפו שלטים כנגד השחקנים שמדליפים מחדר ההלבשה. בין היתר נכתב בשלטים: "סוף מדליף לתליה", "אנחנו בוכים, אתם מבלים", "נכנס יין יצא סוד" ו-"מדליף זול ישלם ביוקר". האוהדים לא נקבו בשמות ספציפיים של השחקנים, אבל העבירו מסר חד לעבר מי מהם שמשתף את התקשורת עם הנעשה בחדר ההלבשה.

"מאוד רצינו לפתוח את הליגה האירופית ברגל ימין, להחזיר לנו את הביטחון לאט-לאט", סיכם את המשחק המאמן המנצח אלישע לוי. "אני חושב שאנחנו יכולים לעשות דברים יפים בליגה האירופית, ועכשיו צריך לגלות את היכולת הזאת בליגה.

"הדבר החשוב מבחינתו היה לחזור ליכולת שלנו, וזה מה שעשינו", הוסיף אלישע לוי. "בחלק הראשון נראינו טוב, היו לנו הרבה מאוד הזדמנויות. גם הפעם בלט שאנחנו לא מקבלים את ההחלטות הנכונות ליד השער והיינו צריכים לסיים את המחצית הראשונה עם הרבה גולים".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קטן: "נטפל בכל מה שצריך בחדר ההלבשה, הוא יהיה בריא"

קפטן הירוקים יניב קטן אמר בסיומו של המשחק: "זה ניצחון חשוב שלנו. מעבר לניצחון גם שיחקנו כדורגל יפה וטוב, והיה חשוב לנו לחזור לעצמנו. עשינו משחק יוצא-מהכלל, חבל שלא הבקענו עוד כמה שערים אבל אני שמח שניצחנו. אנחנו מתחילים להתגבש ולהיראות יותר טוב. היו לנו כמה ימים לא קלים, באנו למשחק עם לא מעט לחץ והתגברנו על הכל. צריך להמשיך ככה".

קטן נשאל על הבעיות שהיו לירוקים בחדר ההלבשה בשבועות האחרונים, בעיות שלא נעלמו גם מעיני האוהדים, ואמר: "אני לא מכיר קבוצת כדורגל בעולם שאין לה בעיות בחדר ההלבשה, אבל התפקיד שלי הוא לבוא ולסדר את הדברים, ונסדר את הדברים. נטפל בכל מה שצריך והחדר הלבשה שלנו יהיה בריא וטוב, כי המועדון חשוב מהכל".

שחקן בקבוצה: "הורדנו קוף גדול מהגב"

בסיום המשחק הייתה חגיגה גדולה בחדר ההלבשה של מכבי חיפה. הנשיא יעקב שחר נכנס ואמר לשחקנים: "כל הכבוד לכם, תמשיכו ככה, הייתם טובים".

שחקן בקבוצה אמר: "שחררנו היום הרבה לחץ, אפשר לומר שהורדנו קוף גדול מהגב, הפסד במשחק הזה היה מכניס אותנו למשבר גדול שלא ברור איך היינו יוצאים ממנו. עכשיו ניצחון על הפועל ראשון לציון ביום ראשון הקרוב, וכולם ישכחו מה עבר עלינו בחודש האחרון".

בחיפה ציינו לטובה את הבלם אוראל דגני, שצפוי לפתוח במשחק הקרוב לצד סארי פלאח. המשמעות היא שאיציק כהן, שלא שיחק בגלל הרחקה, ישב על הספסל. גם אייל משומר ויניב קטן צויינו לטובה.

החלוץ אלון תורג'מן צפוי לבקש לעזוב לבית"ר ירושלים, כשבקבוצה אמורים עד יום ראשון להחליט האם לאשר סופית את המעבר לבירה. השחקן שוחח כבר עם מאמן בית"ר יובל נעים, וגם הפועל פתח תקוה פנתה לשחקן. תורג'מן עצמו מעדיף לשחק בבית"ר.

טון קאנן: "נראה מה יקרה כשחיפה יבואו לקפריסין"

מנגד, המאמן המפסיד טון קאנן אמר בסיום: "מכבי חיפה היתה יותר טובה מאיתנו. הם הגיעו להרבה הזדמנויות. מאוחר מדי הבנו את מה שאמרתי כבר, שאם נשחק טוב נוכל לקחת נקודות.

"למרות שהתוצאה משקפת, אני חושב שהגענו למצבים יותר טובים לקראת סיום המשחק", הוסיף מאמנה ההולנדי של לרנקה, שכזכור אימן בישראל. "למכבי חיפה יש הרבה ניסיון, אנחנו נמצאים בתהליך למידה. אני בטוח שעוד ניקח נקודות באירופה, ונראה מה יקרה כשחיפה יבואו אלינו, לקפריסין".


עדכון ראשון: 21:34

כך החייה טון קאנן את הקריירה הצבעונית שלו בקפריסין

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully