וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את לרנקה

במחזור הראשון במפעל ניצחו הירוקים את הקפריסאים של טון קאנן. למרות יכולת לא מספיק טובה, שער של גדיר הספיק (54)

רבות דובר בשבוע האחרון על המשבר שעוברת מכבי חיפה, אבל הפיתרון לכל הדיבורים, ידעו כולם, יהיה על המגרש. זה בדיוק מה שעשו הערב (חמישי) שחקניו של אלישע לוי, שבלי יכולת טובה מדי הם ניצחו 0:1 את א.א.ק לרנקה במשחקם הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית, ולפחות השקיטו קצת את המושב של יעקב שחר ביציע. אחרי ההפסד למ.ס. אשדוד בשבת האחרונה, שער של מוחמד גדיר בדקה ה-54 הספיק מול הקבוצה של טון קאנן, וזאת בדרך למקום הראשון בבית י' של המפעל, ועצירת רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון.

מוחמד גדיר שחקן מכבי חיפה חוגג. קובי אליהו
אולי זה תחילת הסוף של המשבר? מוחמד גדיר חוגג את השער של הירוקים/קובי אליהו

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

חיפה, שעוברת כאמור משבר לא קטן אחרי שלא העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות, הגיעה ללא מעט הזדמנויות, ולמרות שניר דוידוביץ' ו-ולדימיר דבאלישווילי לא נכללו בסגל, יניב קטן וחבריו שלטו במשחק. עומר ורד, קטן עצמו ו-ויאם עמאשה שפתח כחלוץ בודד סיפקו את ההזדמנויות, אבל כמו במקרים נוספים מוקדם יותר העונה, הם פשוט לא מצאו את השער. למזלם הרב, לרנקה התבררה כשד לא נורא כל כך, כשבהופעת הבכורה שלהם במפעל הקפריסאים בעיקר התגוננו ומיעטו לצאת קדימה.

54 דקות המתין אלישע לוי עד שסוף סוף ראה שער. מוחמד גדיר קיבל כדור מצוין מטאלב טואטחה, והמשיך בנגיחה מצוינת שמצאה את המסגרת. לרנקה עוד נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של אנדר מורייו, אבל חיפה פשוט התקשתה לנצל את המצבים הרבים שהגיעה אליהם במהלך המשחק. במשחק הבא שלהם במפעל, ייצאו הירוקים לגלזנקירשן ויפגשו את שאלקה, שמולם יהיה קשה עוד הרבה יותר לגנוב נקודות. אגב, במשחק המקביל בבית הגרמנים נפרדו ב-0:0 נגד סטיאווה בוקרשט.

עוד לפני המשחק, מספר אוהדים מיציע ג' וארגון "הקופים הירוקים" הניפו שלטים כנגד השחקנים שמדליפים מחדר ההלבשה. בין היתר נכתב בשלטים: "סוף מדליף לתליה", "אנחנו בוכים, אתם מבלים", "נכנס יין יצא סוד" ו-"מדליף זול ישלם ביוקר".

אוהדי מכבי חיפה מחו על ההדלפות

אוהדי מכבי חיפה מניפים שלטים. קובי אליהו
מוקיעים את המדליפים. אוהדי מכבי חיפה עם השלטים המדוברים/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 4 - לרנקה הגיעה להזדמנות הראשונה במשחק כשמילאן מרדקוביץ' מצא את עצמו בתוך הרחבה, אבל ההגנה הירוקה הצליחה להרחיק.

דקה 7 - עידן ורד הכניס כדור מצוין לעמאשה, שבמקום למצוא את קטן הפנוי, הוא העדיף לנסות להשתלט על הכדור ואיבד אותו לשוער הקפריסאי.

דקה 8 - קטן פרגן היטב לעמאשה והכניס לתוך הרחבה, אבל החלוץ של הירוקים בעט לא מספיק חזק ומרקו פורטין עצר.

דקה 21 - גדיר התחיל במהלך כששלח את טואטחה באגף השמאלי, המגן הגביה למרכז, אבל עידן ורד לא הגיע טוב ופספס הזדמנות מקרוב.

דקה 24 - גדיר מסר לקטן וסחט הצלה מצוינת מפורטין.

דקה 27 - ורד הכניס כדור טוב לעמאשה, שתוך כדי תנועה הוא המשיך עם בעיטה לא מדויקת החוצה.

דקה 29 - טעות קשה של פורטין שיצא מהשער וניסה להרחיק כדור שהגיע אליו, אבל מצא בטעות את עידן ורד, שבמקום לנצל את היציאה הלא אחראית המשיך עם בעיטה רעה מרחוק החוצה.

דקה 45 - כדור של הקפריסאים שהוגבה לעבר הרחבה הורחק רע מאוד על ידי סארי פלאח, אך למזלם של הירוקים ההמשך של לוק דימץ' לא היה טוב.

מחצית שנייה

דקה 54 - גול! בהזדמנות הראשונה של הירוקים במחצית, טואטחה הנחוש הגביה כדור מדויק לתוך הרחבה, וגדיר שהתמקם היטב שלח את הראש מצוין בדרך לנגיחה שהסתיימה עם שער. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 57 - ורד הוריד כדור טוב לקטן שהקפיץ את הכדור והטעה את המגן בדרך לבעיטה מהאוויר שפספסה מעט את המסגרת.

דקה 61 - הזדמנות מסוכנת ללרנקה הגיעה כשסקופליטיס השאיר כדור אחורנית לאדווין לינסן שהמשיך עם בעיטה לא מדויקת החוצה.

דקה 67 - קטן נשלח קדימה על ידי בוקולי שנכנס כמחליף, אבל הקשר הוותיק בעט כדור שנעצר על ידי פורטין.

דקה 75 - מרלון דה חסוס נכנס כמחליף וקיבל כדור מקטן, אך החלוץ מאקוודור לא ניצל את היציאה הרעה של השוער, שהדף לקרן.

דקה 78 - הצלה ענקית של אייל משומר אחרי שמיליאן מרדקוביץ' כמעט קיבל את הכדור. המגן גלש ותוך כדי נכנס עם רגלו בשער ונזקק לטיפול רפואי.

דקה 81 - אנדר מורייו קיבל כרטיס אדום אחרי שביצע עבירה על מרלון דה חסוס, שהיה בדרך לשער לאחר שחטף כדור ממורייו עצמו. השופט בכלל לא התלבט והשאיר את לרנקה בעשרה שחקנים.

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, אוראל דגני, סארי פלאח, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן (תמיר כהן 89), מוחמד גדיר (גוסטבו בוקולי 65), ויאם עמאשה (מרלון דה חסוס 73).

הרכב א.א.ק לרנקה: מרקו פורטין, אנדר מורייו, לוק דימץ', טים דה קלר, ג'ייסון דמיטיריו, גרגור ואן דיק, יאניס סקופליטיס (סאני קינגסלי 79), אדווין לינסן, קוליס פאבלו (גונסאלו גארסיה 64), רובן גומז (ניונגו פריסו 65), מיליאן מרדקוביץ'.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully