וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "אנחנו לא קבוצה גדולה, הכח שלנו ברצון"

16.9.2011 / 12:51

מאמן בית"ר הסביר את היתרונות של קבוצתו רגע לפני הפועל חיפה (ש', 20:40, ספ' 2) ואמר: "תורג'מן רוצה לשחק אצלנו"

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק הביתי מחר מול הפועל חיפה באצטדיון רמת גן (שבת, 20:40, ספורט 1). יובל נעים כינס את שחקניו לאסיפה ואמר להם: "המשחק תלוי קודם כל בזה שנשמור על הדברים הבסיסיים שלנו. ההתלהבות, הלחימה, הקצב הגבוה. אם תשחקו בקצב שלנו הפועל חיפה תתקשה מאוד נגדנו, אם נוריד קצב אולי ניכנס לבעיה. כל מי שמקבל הזדמנות צריך להוכיח את עצמו ולהיות ראוי לקרדיט גם בהמשך".

מי שבוודאות ייעדר מהמשחק הוא קובי מויאל, הפצוע בכף הרגל ועשוי להיעדר גם מהמשחקים נגד מכבי נתניה והפועל פתח תקוה בשבוע הבא. את מויאל אמור להחליף בהרכב אביתר ברוכיאן, שאמור לשחק לצד דן איינבינדר ושי חדד בחלק האחורי של הקישור אם כי גם אופיר קריאף עדיין בתמונת ההרכב. מי שערך היום אימון הוא סטיבן כהן, שהעלה חששות אתמול בעקבות הפציעה בצלעות אך נראה כי אם לא יקרה משהו מיוחד הוא צפוי להיות כשיר ולפתוח בהרכב.

הפציעות של מויאל וסטיבן כהן העלו חשש לא קטן בבית"ר לגבי הסגל הקצר והצפוי בהמשך הדרך. אנשים במועדון אמרו לנעים בבדיחות הדעת כי "הגיע הזמן שישקול לחדש את כרטיס השחקן". נעים עדיין מקווה להתחזק בלפחות חלוץ אחד, אך ללא קשר חזר ואמר היום לשחקנים כי "מי שמשחק בבית"ר ירושלים צריך להוכיח את עצמו ולא להשתמש כל הזמן בתירוץ של צעירים עם כל הבעייתות בזה שחסר לנו עומק".

בבית"ר מצפים ליותר מ-5,000 אוהדים, כאשר גם יובל נעים וגם השחקנים חושבים שהטירוף שמלווה את הקהל לאחרונה ונמשך גם אחרי ההפסד נגד הפועל תל אביב יהיה גורם מאוד משמעותי מחר. אוהדי הקבוצה יישבו בשערים 2 ו-3.

איינבינדר: "מה שעברנו בקיץ גרם לנו לרצות יותר"

לאחר האימון דיבר נעים ב"רדיו ירושלים" ודיבר בין היתר על ההפסד הכואב להפועל תל אביב: "שיחקנו טוב ונמרץ אבל נגמר לנו הכח מוקדם בגלל כל ההכנה הלא טובה. קשה לנו גם להדביק את הפער כי ישנם הרבה משחקים בצפיפות, וננסה דרך זה לעבוד על הכושר הגופני ולאט לאט נצמצם את הפערים. למרות שהיה חסר אוויר לשחקנים, קשה לי לעשות שינויים במהלך המשחק ולהכניס שחקנים לתבנית משחק שלנו כי אין לנו תמיד שחקנים מתאימים לסיטואציה".

"נגד הפועל תל אביב הייתי צריך להרגיע את השיגעון של השחקנים", הוסיף נעים. "בית"ר צריכה להבין דבר אחד - אנחנו צריכים בכל משחק לרצות יותר, לרוץ יותר ולהיות יותר נחושים מהיריבה. אנחנו לא קבוצה גדולה אבל הכח שלה הוא בקצב המשחק. הפועל חיפה במצב קשה ואם נעמוד בקצב שלנו יחד עם הקהל שידחוף אותנו זה יביא אותנו לניצחון".

על הרכש האפשרי אמר המאמן: "מי שנראה שעשויים להצטרף הם אלון תורג'מן ופאסוס הברזילאי. לגבי אלון תורג'מן, אני דיברתי איתו אישית והוא מאוד רוצה לשחק בבית"ר ולדעתי אחרי השבת חיפה יקבלו החלטה מה הם עושים, אני מקווה שזה יסתדר. אם נבכה על הסגל זה לא ייתן שום דבר, יש פה צעירים שמקבלים את ההזדמנות שלהם, כל מי שמשחק צריך להוכיח שהוא ראוי ללבוש את החולצה של המועדון ולקבל קרדיט".

גם דן איינבינדר התראיין לתחנת הרדיו המקומית והתייחס להתקדמות שביצע השנה: "השנה אני לוקח את כל מה שצברתי בשנה שעברה, עם כל הביטחון וההתלהבות, ומביא את זה לידי ביטוי במגרש. יש לי עוד הרבה יותר מה לתת בחלק ההתקפי, כי הקבוצה צריכה את העזרה שלי בחלק הקדמי בשערים ובישולים. הגענו למצב שכל הדברים שעברנו בקיץ גרמו לנו לרצות יותר ולהוכיח יותר. יצאנו חזקים וגדולים יותר ואם נמשיך כך פשוט נצא גדולים. ההצטרפות של יובל הוסיפה הרבה עם כל ההתלהבות והמוטיבציה, אבל זה לבד לא מספיק ומעבר לזה צריכים להביא לידי ביטוי את היכולות".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully