וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל ראשון לציון

הירוקים חזרו מהקבר אחרי שפיגרו משער של בלדוט (26, פנדל) כשהבלמים כהן (71) ופלאח (91), יחד עם עמאשה (93) הפכו

מכבי חיפה מתחילה להתרגל לזירה המקומית אחרי ההדחה הקשה מליגת האלופות, והערב (ראשון) היא השיגה ניצחון שני בליגה במשחק רע מאוד מבחינתה שבו היא גברה 1:3 על הפועל ראשון לציון, זאת בזכות מהפך של הדקות האחרונות. הירוקים הציגו יכולת רעה מאוד, אבל העולה החדשה, שהקשתה על שחקניו של אלישע לוי, הייתה מאוד נאיבית ואיפשרה לירוקים לחגוג בסופו של דבר. אחרי הניצחון הזעיר נגד לרנקה, הירוקים פיגרו משער של אסי בלדוט (26, פנדל), אבל חזרו בגדול עם שערים של איציק כהן (71), סארי פלאח (91) ו-ויאם עמאשה (93) ששלחו את האוהדים הירוקים של מכבי חיפה לחגוג.

סארי פלאח שחקן מכבי חיפה חוגג עם חבריו. קובי אליהו
השער שלו השכיח את המרור שחבריו אכלו 90 דקות. סארי פלאח/קובי אליהו

לדף המשחק

אחרי שדובר רבות על הסגל הרחב של אלישע לוי, המאמן בחר לעלות עם אותו הרכב שניצח ביום חמישי את הקפריסאים בליגה האירופית. אלא שהקבוצה שלו התקשתה להניע כדור, איבדה הרבה פעמים ואיפשרה לשחקניה האלמוניים של ראשון לציון להגיע למצבים. בדקה ה-26 זה עלה לירוקים ביוקר כשבויאן שראנוב הכשיל ברחבה את דייויד גומז, ואסי בלדוט, שכבר בא לידי ביטוי במחזורים הקודמים, הבקיע את שערו הרביעי העונה.

חיפה לא נלחצה, ערכה מספר חילופים כשגם יניב קטן פינה את מקומו לחן עזריאל, ויחד עם כניסתו של מרלון דה חסוס, הירוקים החלו לאיים על שערו של אוהד כהן. אלא שאת המהפך הגדול השלימו דווקא שחקני החלק האחורי. בדקה ה-71 איציק כהן נגח פנימה שער מכדור קרן אחרי בישול של סארי פלאח, וכשכולם חשבו שהמשחק יסתיים בשוויון, הגיע שער נפלא נוסף של בלם אחר, איציק כהן, שהפך ל-1:2 בדקה ה-91. ויאם עמאשה סגר את הסיפור עם שער משלו בדקה ה-93 והעניק לאלישע לוי עוד קצת שקט לקראת המשך העונה ולפני המשחק באמצע השבוע מול בני סכנין.

בכניסה למגרש בקרית אליעזר חל עיכוב גדול מאוד של חלק מהאוהדים. עשרות מאוהדי מכבי חיפה נתקעו מחוץ למגרש אחרי שלא הספיקו להחליף את המנויים כפי שדרש המועדון. חלק מהאוהדים טענו כי לא קיבלו את ההודעה להגיע להחליף את המנויים, החלטה שהתקבלה בעקבות ספונסר שנוסף למועדון.

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

מחצית ראשונה

דקה 5 - חיפה הגיעה להזדמנות הראשונה אחרי הגבהה מצד שמאל שמצאה את הראש של ויאם עמאשה, אבל החלוץ נגח לא מספיק חזק אל הידיים של אוהד כהן.

דקה 7 - מכבי חיפה החלה בלחץ על השער של הפועל ראשון לציון, כשרצף של התקפות הוביל את אוהד כהן לעבוד קשה. אייל גולסה נע באגף הימני ומסר ליניב קטן, שהמשיך עם בעיטה מתוך הרחבה במצב נוח, אבל היא נהדפה על ידי גיא משפתי.

דקה 26 - פנדל להפועל ראשון לציון אחרי שבויאן שראנוב הכשיל את דייויד גומז בהתקפה של הפועל ראשון לציון בעקבות איבוד כדור של אוראל דגני. השופט אלי חכמון הצביע על הנקודה הלבנה.

דקה 27 - גול! אל הבעיטה ניגש אסי בלדוט, שהימר על הפינה הימנית, בעוד ששראנוב הלך שמאלה. 0:1 להפועל ראשון לציון.

דקה 30 - ההזדמנות הטובה ביותר של הירוקים אחרי שקטן הכניס כדור חכם לגדיר, שלא הגיע מספיק טוב אל הכדור למרות שניצב בעמדה מצוינת להבקיע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מחצית שנייה

דקה 46 - אלישע לוי ויתר בהרכב על מוחמד גדיר והעלה במקומו את מרלון דה חסוס, שחגג הופעת בכורה בליגה.

דקה 51 - סיידו יאיא הכניס כדור מצוין לרחבה אל עידן ורד, שהמשיך עם בעיטה לא מספיק חזקה שנעצרה אצל אוהד כהן.

דקה 66 - עידן ורד לקח בעיטה חופשית מצד שמאל והיה קרוב להכניע את אוהד כהן, אבל הכדור שלו חלף ליד השער.

דקה 67 - טואטחה הגביה כדור מצד שמאל לעברו של סארי פלאח, שהתרומם ונגח החוצה.

דקה 71 - גול! כדור קרן הוגבה לעברו של סארי פלאח, שהשאיר עם הראש לאיציק כהן, והבלם שנכנס כמחליף במחצית הראשונה נגח פנימה. 1:1

דקה 76 - הפועל ראשון לציון עם ההזדמנות של המשחק אחרי שאוראל דגני התקשה לעצור את הילאל מוסא, שעט לעבר השער בצד שמאל ושיחרר מסירה אל המרכז, אבל גומז לא הצליח להגיע לכדור.

דקה 91 - גול! איציק כהן קיבל את הכדור מאוראל דגני, השתלט על הכדור והמשיך פנימה עם בעיטה מצוינת, 1:2 למכבי חיפה.

דקה 93 - גול! חיפה מפרקת את ההגנה הכתומה כשמשיץ' איבד את דה חסוס, שהתקדם באגף הימני והמשיך כדור מצוין למרכז אל ויאם עמאשה, שהמשיך פנימה. 1:3 למכבי חיפה.

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר (איציק כהן 34), אוראל דגני, סארי פלאח, טאלב טואטחה, סיידו יאיא, אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן (חן עזריאל 67), מוחמד גדיר (מרלון דה חסוס 46), ויאם עמאשה.

הרכב הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גיא משפתי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי (ליאור ברטקובסקי 79), דור הלוי, אסי בלדוט (דודו אברהם 64), סינדו דוסו (הילאל מוסא 52), דיוויד גומז.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. קובי אליהו
נעץ את השלישי. ויאם עמאשה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully