וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אי אפשר לבנות על הברקות של שחקני הגנה"

19.9.2011 / 10:30

בחיפה יודעים שהיכולת לא תספיק להמשך. פלאח: "אני בחלום". שחר נכנס לחדר ההלבשה: "הפנים אמרו הכל, הוא לא מסופק"

למרות הניצחון אמש (ראשון) על הפועל ראשון לציון (1:3), במכבי חיפה יודעים שיכולת כזאת באירופה תביא לכישלון. שחקנים בקבוצה ציינו אמש כי הנעת הכדור בחלק הקדמי דורשת שיפור וכי הקבוצה מתקשה מול הגנות צפופות. מאוחר יותר הבינו השחקנים שגם הבוס לא ממש מרוצה, כשיענקל'ה שחר נכנס לחדר ההלבשה. "הפנים שלו אמרו הכל. הוא לא מסופק מהיכולת. צריך לומר את האמת, נגד קבוצה ברמה גבוהה יותר לא היינו מנצחים. זאת הייתה מעידה, אבל חשוב מאוד שהפער מהצמרת נשמר", אמר שחקן בקבוצה והדגיש: "במשחקים הבאים אלישע יערוך רוטציה והחשיבות הגדולה ביותר תהיה של המחליפים".

נקודת האור במשחק הייתה היכולת של הבלמים. סארי פלאח בישל את הגול הראשון לאיציק כהן, אוראל דגני בישל את לפלאח. "זה היה היום שלהם", אמרו במועדון, "הקבוצה הוכיחה שיש לה על מי לבנות בשנים הקרובות. פלאח משחק כאילו הוא שחקן מנוסה, דגני שווה את ההשקעה בינתיים. ראיתם אתמול שחקני הגנה עם קור רוח". שחקן אחר ניתח את הבעיות כשאמר: "הביאו לכאן כל כך הרבה חלוצים, אבל הבעיה אתמול הייתה רגל מסיימת. דבאלישווילי חסר, אי אפשר לבנות על הברקות של שחקני הגנה. בשביל להביא אליפות צריך יותר מזה".

פלאח אמר הבוקר לאתר הרשמי: "אני בחלום ושמח על ההזדמנות והאמונה שהמאמן וההנהלה נותנים לי. הגול אתמול הוא בונוס, המטרה שלי להמשיך לעבוד קשה ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה". דלה ימפולסקי לא שותף אתמול, אבל כבר הובהר לו שיתמודד על מקומו בסגל הרחב וייתכן מאוד שיקבל הזדמנות כבר בשני המשחקים הקרובים. גם תמיר כהן לא שותף. גוסטבו בוקולי שהיה מתוכנן להיכנס במחצית השניה נשאר על הספסל בגלל שהקבוצה הייתה בפיגור. אלון תורג'מן, שהתבקש להישאר בקבוצה, יבקש היום פעם נוספת לעזוב ורק אם ישמע כי במועדון בונים עליו כשחקן לגיטימי בסגל, ישקול להישאר.

חלק מהשחקנים התלוננו אתמול על עומס, שנבע כנראה מהעובדה שאתמול נערך אימון ביום המשחק. גם לפני המשחק מול לרנקה בחר המאמן לערוך אימון עם דגש על מצבים נייחים. חלק מהשחקנים סברו כי המאמן חייב לערוך רוטציה בסגל במשחק מול סכנין, כדי להימנע מפציעות. אייל משומר שמתח את שריר הירך האחורי אמור להיות כשיר למשחק בשאלקה, אבל ייעדר משני המשחקים הקרובים (מול סכנין ורמת השרון). אלישע לוי שוקל האם לפתוח עם אוראל דגני או עלי עוסמאן בעמדת המגן הימני. אם דגני יפתח, איציק כהן יחזור להרכב כבלם.

צפו בחיפה ניצלת עם 1:3 דרמטי על הפועל ראשל"צ
אלישע לוי מבקש זמן: "הקבוצה צריכה להתחבר"
מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully