וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "היכולת לא משקפת את התוצאה"

18.9.2011 / 21:58

מאמן הירוקים יודע שה-1:3 של קבוצתו על ראשון לציון לא ממש הגיע להם. ניסן יחזקאל: "אסור לעשות טעויות כמו שעשינו בסוף"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי חיפה שיחררה הערב (ראשון) הרבה מאוד לחץ עם ניצחון ליגה על העולה החדשה הפועל ראשון לציון 1:3. הרבה דקות קשות עברו על אוהדי הירוקים לפני שסארי פלאח הבקיע בתוספת הזמן את השער שהעלה את הירוקים ליתרון הראשון במשחק. במחצית הראשונה, נשרק לטובת האורחים פנדל מאוד גבולי, אחרי שבויאן שראנוב ספק הכשיל את דייויד גומז. אסי בלדוט העלה את הכתומים ל-0:1 מהנקודה הלבנה, ורק בדקה ה-71 הצליחו הירוקים להשוות, מנגיחה של איציק כהן. עד הסיום היה כאמור השער של פלאח, ועוד אחד של ויאם עמאשה, שקבע את תוצאת המשחק על 1:3, והירוקים יכולים לסמן וי על משחק שלא היה אמור להיות מוקש, אבל הפך לאחד כזה.

מאמן המנצחת אלישע לוי נשמע מסופק אבל לא מרוצה בסיום: "היכולת לא משקפת את התוצאה. היום היה חשוב לנצח. לא שיחקנו טוב, ידענו שנתקשה. הייתה צפיפות, רצינו לשחק מהר ולבוא מהצדדים. ראשון עקצו אותנו, איבדנו ביטחון, והיינו צריכים להמשיך לשחק בשקט. עשינו גולים בדקות האחרונות, דווקא מהבלמים. צריך לדעת לשמור את קור הרוח".

לוי התייחס ליכולת הלא טובה של הקבוצה: "אני חושב שדיברנו על זה: זו קבוצה שצריכה להתחבר, להתמודד עם כמה מפעלים, שיחקנו ביום חמישי, שיחקנו היום, אנחנו לא מתרצים אבל צריך לתת על זה את הדעת. במשך המשחק החלפתי שחקנים ונתתי מנוחה. אני מרוצה מחן עזריאל שנכנס טוב והיה מעורב".

איציק כהן נשמע מרוצה בסיום: "אני לא חושב שהשער הוא סגירת מעגל. נכון שחזרתי העונה למועדון אחרי תשע שנים, אבל זה רק עוד משחק ליגה. אני שמח שעזרתי לקבוצה עם השער ושינוי המומנטום. גם בעונה שעברה ששיחקתי בהפועל עכו, מכבי חיפה הבקיעה פעמיים בדקה ה-90 וניצחה את עכו 1:3, ככה שמכבי חיפה ידועה בניצחונות כאלה. זה היה ניצחון חשוב כי לא רצינו לתת לצמרת לברוח. אנחנו רוצים להידבק למעלה".

על היכולת החלשה אמר: "אנחנו מתחברים תוך כדי תנועה. הצטרפו העונה הרבה מאוד שחקנים, גם כאלה שלא היו במחנה האימונים ולוקח זמן לחבר את הקבוצה. יש פה שחקנים מעולים". על היציאה מההרכב אמר: "כדורגל הוא משחק נזיל, היום אתה למטה ומחר אתה למעלה. היום הבקעתי ושיחקתי, אבל הכי חשוב שאשאר צנוע עם הראש על הכתפיים".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

צפו במכבי חיפה מנצחת 1:3

ניסן יחזקאל: "האמנתי, זה היה קרוב, והולכים עם המחמאות"

מאמן הפועל ראשון לציון ניסן יחזקאל אמר בסיום: "מגיעים לשחקנים שלי הרבה מחמאות. שיחקנו בלי רגשי נחיתות, הובלנו עד לסיום, נגד מכבי חיפה אסור לעשות טעויות כמו שעשינו בסוף. עבדנו כל השבוע על הקרנות הקצרות, ובסוף ספגנו מהן".

יחזקאל הוסיף:"עבדנו על האמצע, סגרנו טוב, בסוף מגיעים מצבים נייחים. זה חלק מהכדורגל, ואני שמח שהיום ראשון הראתה שיש לה מה למכור בליגת העל. הקשינו על מכבי חיפה את החיים ואני רוצה להגיד לשחקנים שלי כל הכבוד. האמנתי, זה היה קרוב, והולכים עם מחמאות".

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully