וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "חסרים לנו שחקנים כרגע"

מאמן מנצ'סטר סיטי לא התבייש לבקש חיזוק בעקבות התיקו מול פולהאם. פרגוסון: "התיקול של קול על צ'יצ'יריטו היה פראי"

מנצ'סטר סיטי שמטה אתמול (ראשון) נקודות ראשונות בפרמיירליג העונה כשסיימה ב-2:2 את משחק החוץ שלה בפולהאם. התכולים, ששמרו על מאזן מושלם בארבעת המחזורים הראשונים, הוליכו 0:2 אך ספגו שני שערים במחצית השנייה, סיימו ב-2:2 וראו את יריבתם העירונית נותרת לבד בפסגה עם 15 נקודות מלאות אחרי ה-1:3 המרשים על צ'לסי.

בסיום לא היסס רוברטו מאנצ'יני, שקבוצתו הוציאה מעל 300 מיליון ליש"ט בשלוש השנים האחרונות על שחקני רכש, לבקש חיזוק נוסף בעקבות הפציעות בסגל שלו: "חסרים לנו שחקנים כרגע", אמר המנג'ר האיטלקי. "החילופים היחידים שאני יכול לעשות הם עם הבלמים והחלוצים, והפציעות של ג'יימס מילנר ונייג'ל דה יונג הותירו אותי עם שני קשרים בלבד".

"זה מרגיש כמו הפסד", הוסיף מאנצ'יני. "וההרגשה הזו יכולה ללמד אותנו לקח. כשאנחנו שולטים במשחק לחלוטין במשך 60 דקות ומייצרים רק שני שערים, זו בעיה".

אחרי שסיים להלל את נאני ויתר שחקניו בעקבות הניצחון על צ'לסי, בחר הבוקר אלכס פרגוסון לתקוף את אשלי קול על התיקול החריף שלו על צ'יצ'יריטו, ששלח את המקסיקני אל מחוץ למגרש: "זה היה תיקול פראי, קול יכול להיות חסר אחריות לפעמים ולעבור את הגבול".

מנגד הגן אנדרה וילאש בואש על קול וניסה להסיט את האש לעבר השופט, שלטענתו שגה בהחלטתו לא לשרוק לנבדל במהלכים שהובילו לשעברים של כריס סמולינג ונאני. "אולי אשלי לא היה כל כך מותש מנטלית ומאבד את העשתונות אם הקוון היה עושה את העבודה שלו".

פרגוסון: "הם לא ידעו להתמודד עם המצבים שלנו"
כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully