וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את צ'לסי 1:3

האלופה חגגה גם על חשבון הכחולים. סמולינג (8) נגח, נאני (37) הכפיל בביצוע נהדר ורוני הוסיף (45), טורס (46) צימק

יש משהו מיוחד במנצ'סטר יונייטד של העונה הזו. מעבר לשערים, מעבר לניצחונות. התחושה היא שהקבוצה הזו היא פשוט בלתי שבירה. אחרי ה-2:8 המדהים על ארסנל לפני כמה שבועות, הגיעה הערב (ראשון) לאולד טראפורד טוענת נוספת לכתר, בדמותה של צ'לסי. הקבוצה של אנדרה וילאש בואש, שנראתה לא רע מתחילת העונה, הגיעה כשגם היא עדיין לא ספגה הפסד בליגה. תוצאת הסיום, 1:3 ליונייטד, הראתה שהאלופה לא מתכננת לוותר בקלות על הכתר שלה, על רקע שאר התוצאות היום, הפסד הנקודות של מנצ'סטר סיטי מול פולהאם והתבוסה שספגה ליברפול מרגלי טוטנהאם, לא היינו מהמרים על אלופה חדשה בסוף עונת הפרמיירליג.

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesy, GettyImages
הגול התשיעי שלו בליגה, ואפילו הספיק להחטיא פנדל. ווין רוני/GettyImages, Alex Livesy

המשחק הקצבי נפתח בהזדמנויות לשני הצדדים, אבל מי שהבקיעו ראשונים היו המארחים: בדקה השמינית, בעיטה חופשית שהרים אשלי יאנג הגיעה לראשו של כריס סמולינג שנגח פנימה, כשהוא עומד בספק עמדת נבדל. צ'לסי לא התייאשה, והמשיכה לתקוף ואף הגיעה למספר הזדמנויות, אבל בדקה ה-37, שחרר נאני בעיטה אדירה מ-25 מטרים אלכסונית לשער, ופטר צ'ך לא היה יכול לעשות שום דבר.

למרות זאת, צ'לסי עדיין המשיכה להגיע להזדמנויות, והתקרבה מאוד להבקיע את השער הראשון. שוב, הדברים הקטנים האלה לא מפריעים לשחקנים של אלכס פרגוסון: בדקה ה-45 הרחיק טרי כדור גרוע מהרחבה, אבל הכדור פגע בנאני, הגיע לרוני שעמד ליד השער והחלוץ גלגל בקלות את ה-0:3, מה שקבע גם את תוצאת המחצית.

במחצית הוציא אנדרה וילאש בואש את פרנק למפארד והכניס במקומו את ניקולא אנלקה, שגמל לו עוד בטרם חלפה דקה מהשעון עם בישול נהדר לפרננדו טורס, שהבקיע את שערו הראשון העונה. אבל גם השער הזה לא הספיק עבור צ'לסי. בדקה ה-55 קיבלה יונייטד פנדל, אבל רוני בעט אותו ברשלנות החוצה. ההזדמנות הגדולה ביותר של צ'לסי במחצית הגיעה שמונה דקות לסיום, כשרמירס שלח כדור לטורס, שעבר את דה חאה אבל הצליח להחמיץ.

מה הפך את מנצ'סטר יונייטד לקבוצה כה אסתטית?

מהלך המשחק

מחצית ראשונה

דקה 3 - הזדמנות ראשונה במשחק, והיא לצ'לסי: למפארד מסר לקול, שהגביה לרמירס שבעט מהאוויר, אבל דה חאה עצר עם הרגל.

דקה 8: גול! אשלי יאנג הגביה בעיטה חופשית לכריס סמולינג שנגח חזק לשער. השופט אישר את השער למרות שהיה ספק נבדל. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 12: פרננדו טורס ליהטט מחוץ לרחבה, ושיחרר בעיטה שעברה אמנם את דה חאה, אך יצאה אל מחוץ לשער.

דקה 14: קרן לצ'לסי אבל הנגיחה של איבנוביץ' נעצרה על ידי דה חאה.

דקה 22: התקפה נאה של צ'לסי. ראול מיירלש הכניס כדור לפרנק למפארד, שבעט אותו החוצה.

דקה 26: חואן מאטה הכניס כדור עומק יפהפה לפרננדו טורס, שהעביר למרכז, שם עמד רמירס חופשי, אך הברזילאי בעט גרוע אל תוך הגוף של דה חאה.

דקה 34: רוני עבר את איבנוביץ' אבל בעט בעיטה מסובבת שהלכה החוצה.

דקה 37: גול! נאני בעט בעיטה אדירה מ-25 מטרים לתוך השער, צ'ך לא יכל לעשות כלום. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 45: גול! ג'ון טרי ניסה להרחיק, אבל ההרחקה הייתה גרועה, פגעה בנאני והגיעה לרוני שגילגל פנימה בקלות את השער התשיעי שלו העונה.

מחצית שנייה

דקה 46:גול! צ'לסי חוזרת? פרננדו טורס כבש את שער הבכורה שלו העונה, אחרי שהחילוף הטרי אנלקה הכניס לו כדור עומק נהדר.

דקה 54: חואן מאטה בעט מקצה הרחבה אבל דה חאה ירד טוב והוציא את הכדור לקרן.

דקה 55: נאני רץ לאורך חצי מגרש, שיחרר בעיטה שהרעידה את המשקוף, ועט על הריבאונד. בוסינגווה הכשיל אותו והשופט הורה על הנקודה הלבנה.

דקה 56: רוני בעט ברשלנות את הפנדל החוצה.

דקה 67: אשלי יאנג הגביה כדור לתוך הרחבה, פיל ג'ונס נגח החוצה.

דקה 72: טורס קיבל כדור ברחבה, ובעט אותו מעל השער. עוד הזדמנות לצ'לסי.

דקה 77: נאני העביר כדור לתוך הרחבה, רוני בעט אך הכדור נעצר בקורה, ואת הריבאונד בעט הרננדס לרשת החיצונית.

דקה 84: אחת ההחמצות הגדולות של העונה. רמירס נתן כדור מצוין לטורס, שעבר את השוער ומול שער ריק לחלוטין הצליח, לא ברור איך, לבעוט החוצה.

דקה 90: ברבטוב קיבל מרוני כדור כשהוא לבד מול השער, אבל את הבעיטה של הבולגרי הציל קול מקו השער.

הרכב מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, כריס סמולינג (אנטוניו ולנסיה, 62), ג'וני אוונס, פיל ג'ונס, פטרס אברה, אנדרסון (מייקל קאריק, 62), דארן פלטשר, אשלי יאנג, נאני, חאבייר הרננדס (דימיטאר ברבאטוב 79), ווין רוני.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ז'וזה בוסינגווה, ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, אשלי קול, ראול מיירלש (ג'ון מיקל אובי, 79), פרנק למפארד (ניקולא אנלקה, 46) , ראמירס, חואן מאטה, פרננדו טורס, דניאל סטארידג' (רומאלו לוקאקו, 68).

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully