וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילאש בואש: "היה בלתי אפשרי לנצח את יונייטד"

מאמן צ'לסי ידע שההפסד 3:1 של קבוצתו לאלופה היה בלתי נמנע. פרגוסון: "הם לא ידעו להתמודד עם המצבים שלנו"

אם לפני המשחק היום (ראשון) בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי היו דיבורים על כך שמנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה החזקה ביותר באנגליה ואולי באירופה, אחרי תצוגת התכלית של השדים האדומים מול שחקניו של אנדרה וילאש בואש, כולם כבר יודעים שהאלופה היא גם הפייבוריטית הגדולה לזכייה נוספת בתואר. כזכור, הובילה יונייטד 0:3 במחצית המשחק, משערים של כריס סמולינג (8), נאני (37) וווין רוני (45), וגם שער של פרננדו טורס עם תחילת המחצית השנייה רק צימק את התוצאה. רוני עוד הספיק להחטיא פנדל וטורס להחמיץ את אחת ההחמצות הגדולות של העונה, והתוצאה הסופית, 1:3 לקבוצה הביתית, הציבה אותה בתום חמישה מחזורים בודדה בפסגה.

"זה היה משחק פנטסטי ופתוח, אבל אנחנו יצרנו לעצמנו את הבעיות שלנו. נתנו את הכדור וצ'לסי יצרה התקפות מתפרצות. במחצית הראשונה הם יכלו להבקיע שניים או שלושה", סיפר הערב מאמן המנצחת אלכס פרגוסון, והוסיף: "יצרנו יותר מצבים, מצבים מצוינים, במיוחד דרך נאני ואשלי יאנג, וזה היה החוזק שלנו. הם פשוט לא יכלו להתמודד עם זה".

הניצחון היום הפך את תחילת העונה הנוכחית למוצלחת ביותר עבור יונייטד בעידן פרגוסון, והסקוטי הסביר את הסיבות לכך: "אני פשוט חושב שקדם העונה שלנו היה טוב מאוד, ושכל השחקנים הצעירים פתחו ביכולת טובה. יש אנרגיה מצוינת בקבוצה, השחקנים מהירים ורוצים לעלות, יש לנו אינסטינקטים התקפיים. לפעמים לא היו לנו שחקני קישור, אבל זה אספקט חיובי במשחק שלנו כרגע, ואנחנו נהנים מזה".

המאמן המפסיד אנדרה וילאש בואש בחר להגן על פרננדו טורס: "צריך להיות הוגנים. ראינו היום שניים מהחלוצים הטובים בעולם מחמיצים בצורה מדהימה, גם פרננדו וגם רוני עם הפנדל. זה לא משהו דרמטי, אבל לפעמים זה הופך לעניין".

הפורטוגלי הוסיף: "חשבתי שכולם שיחקו נהדר היום, והמאמץ שהם נתנו יחד עם הדרך בה הם הגיבו על המתרחש במגרש, היה דבר חיובי בעיני. פיגרנו 3:0 במחצית, תוצאה שלא שיקפה את מה שקרה במגרש, למרות שאם הכל היה הולך לרעתנו היה יכול להיות גם 5:0. עשינו הכל כדי לנצח במשחק, אבל זה היה בלתי אפשרי. המשחק פשוט לא הלך לטובתנו, גם בנושא של ההזדמנויות שלא ניצלנו וגם בהחלטות השופטים".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully