וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתפטר? אל תצחיקו את ארסן ונגר

המנג'ר הצרפתי לא חושב לעזוב, אך יודע: "פתחנו את העונה נורא". פרגוסון מוטרד מהאג'נדה השלילית במדיה כלפי דה חאה

ארסנל ממשיכה ללכת מדחי אל דחי. אמש (שבת) הפסידה הקבוצה של ארסן ונגר 4:3 לבלקבורן בתום משחק דרמטי באייווד פארק. בכך סגרו התותחנים משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון. הקבוצה הלונדונית עם פתיחת עונה נוראית ואחרי חמישה מחזורים היא מדורגת במקום ה-15 עם ארבע נקודות בלבד ופער של שמונה נקודות מהמוליכות המושלמות - מנצ'סטר יונייטד וסיטי - להן עדיין משחק חסר.

אלא שוונגר עצמו כלל לא חושב כרגע על התפטרות. "אין שום דבר לומר על העתיד שלי, העתיד שלי נמצא כאן, במועדון הזה. להשיג ארבע נקודות מ-15 זה נוראי, אבל לא הכל שלילי. המשחק הזה היה מתסכל מאוד עבורנו בגלל שהיו דברים שעשינו בצורה נכונה".

לעומת ארסנל, במנצ'סטר יונייטד דווקא פתחו עונה בצורה מדהימה, אבל דבר אחר מטריד את אלכס פרגוסון. המנג'ר הוותיק של השדים האדומים מוטרד וטוען כי התקשורת האנגלית מוטה נגד שוערה החדש של הקבוצה דויד דה חאה.

"אין ספק שיש אג'נדה שלילית נגדו", אמר פרגוסון. חווינו את הדברים האלה בעבר מהתקשורת. הם נראים נואשים שהבחור הצעיר הזה ייכשל. זה הרושם שאני מקבל ואני לא מצליח להבין זאת. אין מה לעשות עם הגיל שלו, הם לעולם לא עשו זאת לפטר צ'ך. אבל אני אומר לכם - הילד ענק".

אלכס פרגוסון מחכה להתגנבות של צ'לסי

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully