וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בלקבורן ניצחה 3:4 את ארסנל

הקבוצה של ארסן ונגר המשיכה להראות רע וחטפה רביעייה. סוונסי השיגה ניצחון ראשון בפרמיירליג, ניוקאסל עדיין ללא הפסד

המשבר בארסנל מעמיק. התותחנים יצאו היום (שבת) למשחק חוץ באיווד פארק מול בלקבורן והפסידו שוב, 4:3 במשחק שנערך תחת גשם שוטף. זה היה ההפסד השלישי של ארסנל בחמשת המחזורים הראשונים וכך מוצאת עצמה הקבוצה עמוק בתחתית ויכולה להתחיל לחשוש ממאבקי הירידה. מסע הרכש של ארסן ונגר לא מניב תוצאות בינתיים, כאשר מהצד השני בלקבורן, אחרי פתיחת עונה איומה, משיגה ניצחון ראשון וגדול.

יוסי בניון ישב על הספסל לכל אורך 90 הדקות, דווקא אחרי המחמאות שסחט מארסן ונגר אחרי המשחק בדורטמונד ולאחר שהצרפתי אמר כי בקבוצה ישקלו לרוכשו מצ'לסי.

התותחנים דווקא פתחו טוב. כדור עומק טוב על אלכס סונג מצא את ג'רביניו, שהעלה את ארסנל ליתרון כבר בדקה ה-10. רבע שעה אחר כך, איגביני יעקובו, במשחק ראשון במדי הכחול- לבן של בלקבורן, גילגל פנימה והשווה את התוצאה. ארסנל לחצה שוב על הדוושה ומייקל ארטטה, שהגיע לקבוצה עם בניון ביום האחרון של מועד ההעברות, כבש אחרי מהלך התקפי נאה, 1:2 לארסנל במחצית.

חמש דקות בתוך המחצית השנייה, הגבהה סתמית פגעה באלכס סונג וממנו קפצה אל הרשת מול שצ'סני המופתע. בדקה ה-59 הושלם המהפך, כשכדור רוחב מצא את יעקובו לא בנבדל והניגרי הנפלא השלים בכורה חלומית עם צמד. עשר דקות עברו וההתפרקות של הלונדונים נמשכה עם שער עצמי של קוסיילני בסיומה של מתפרצת קטלנית. ארסנל ניסתה לחזור למשחק ומרואן שמאק צימק ל- 4:3 בנגיחה אחרי הרמה של ואן פרסי. התותחנים המשיכו ללחוץ ולהחמיץ ולא השיגו שיוויון. ארסנל סוגרת משחק חוץ ליגה שביעי רצוף ללא ניצחון, מאז אפריל האחרון והיא תחפש את הנקודות מול בולטון בשבוע הבא.

משחקים נוספים

אסטון וילה - ניוקאסל 1:1

ניוקאסל הגיעה לוילה פארק אחרי התחלת עונה טובה, כשהיא עדיין בלי ללא הפסד בארבעת המשחקים הראשונים, אבל כבר בדקה ה-13 היא ספגה בפעם השנייה בלבד העונה: בארי בנאן הגביה כדור אל גבריאל אגבונלהור שעמד ברחבה, הסתובב ובעט מדויק ושטוח לרשת. בדקה ה-57 הגביה שייק טיוטה היישר אל ראשו של לאון בסט, שנגח לגופו של שיי גיבן. הכדור חזר לרגלי של בסט שדחק פנימה וקבע את תוצאת המשחק.

סוונסי - ווסט ברומיץ' 0:3

סוונסי השיגה את ניצחון הפרמיירליג הראשון שלה וגם כבשה שערים ראשונים העונה. כבר בדקה ה-14 עלתה העולה החגשה ליתרון 0:1 אחרי פנדל מדויק של סקוט סינקלייר. 10 דקות מאוחר יותר הכפיל לירוי ליטה את התוצאה, אחרי שסינקלייר הגביה קרן אל תוך הרחבה וליטה נגח מחוץ לרחבת החמש חזק למרכז השער. ליטה היה זה שבישל את השלישי של סוונסי, ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, הפעם בנגיחה אל ניית'ן דייר שבעט אל הפינה הימנית הנמוכה של השער.

שאר התוצאות:

בולטון - נוריץ' 2:1
כבשו לבולטון: מרטין פטרוב (64 בפנדל). כבשו לנוריץ': טונצ'אי (37 עצמי), ברדלי ג'ונסון (42)

אברטון - וויגאן 1:3
כבשו לאברטון: פיל ג'אגיילקה (33), אפוסטולוס ווליוס (84), רויסטון דרנטה (90). לוויגאן: פרנקו די סנטו (31)

וולבס - ק.פ.ר 3:0
כבשו: ג'ואי ברטון (8), אלחנדרו פורלין (10), די ג'יי קמפבל (87)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully