וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "צ'לסי תתגנב מאחור"

מאמן מנצ'סטר יונייטד חושש מהבלוז לקראת המפגש ביניהן (א', 17:45, ספ' 1, 1HD). וילאש בואש כועס על עוזרו של פרגי

אז נכון שמנצ'סטר יונייטד נראית בליגה בלתי עצירה, אבל המעידה האחרונה שלה בפורטוגל נגד בנפיקה מפיחה תקוות חדשות בצ'לסי, רגע לפני שהשתיים נפגשות למשחק העונה באנגליה (ראשון, 17:45, ספורט 1, 1HD). אחרי שבשלושת המפגשים האחרונים יונייטד ניצחה בשלושה משחקים, זה הזמן של אנדרה וילאש בואש לאזן מעט את הסטטיסטיקה ולהוכיח שהליגה לא נשלטת בהכרח על ידי מנצ'סטר.

בפעמיים האחרונות ששתי הקבוצות הללו נפגשו באולד טראפורד קיבלנו משחקים מכריעים שגם קבעו את גורל האליפות, כשכל אחת מהן ניצחה פעם אחת. הפעם מדובר במצב שונה לחלוטין ואנחנו רק בתחילת הליגה, אבל אין ספק שהמשחק הזה עשוי לספק הערכה טובה יותר לגבי הרמה של שתיהן. יונייטד, ששמרה על מאזן מושלם עד כה בליגה, הבקיעה כבר 18 שערים וההתקפה שלה נראית פשוט בכושר מצוין, ובראשה ווין רוני כמובן (שמונה כיבושים).

אחרי המנוחה שהעניק פרגוסון למספר שחקנים בסגל שלו, דויד דה חאה ישוב לעמוד בין הקורות, וגם ריו פרדיננד ייכנס למרכז ההגנה. נמניה וידיץ' ימשיך להיעדר, כשפיל ג'ונס עשוי למלא את מקומו. בנוסף, רפאל הפצוע יפנה את מקומו כנראה לטובת כריס סמולינג בצד ימין של ההגנה. "צ'לסי תהיה בצמרת בסוף העונה, אין לגבי זה שום ספק", העריך פרגוסון. "כרגע כמובן ששתי הקבוצות ממנצ'סטר נהנות מהפרסום שמגיע מהתחזיות שמנבאות שאחת מהן תזכה באליפות. ברקע צ'לסי מתגנבת. הם לא זקוקים לפרסום". על המשחק אמר הסקוטי: "הולך להיות משחק נהדר. המשחקים בין שתי הקבוצות הללו היו צמודים ביותר בשבע השנים האחרונות, ואני מאמין ששוב יהיה צמוד".

בצ'לסי אולי פתחו בצורה מהוססת את הליגה עם 0:0 מאכזב נגד סטוק, אבל בשלושת המשחקים הבאים הבלוז הבקיעו בכל משחק לפחות שני שערים ונראו די טוב גם באמצע השבוע נגד לברקוזן (0:2). בנוסף, נקודת האור של וילאש בואש היא חזרתו של פרננדו טורס לעניינים, אחרי שהספרדי בישל את שני השערים בליגת האלופות. ג'ון טרי ופרנק למפרד חוזרים להרכב.

וילאש בואש השיב לטענותיו של עוזרו של פרגוסון רנה מאולנסטין שטען שהסגל של צ'לסי הוא זקן מדי, ואמר: "אני חושב שזה מוזר שהוא אומר משהו כזה, כשרואים את החשיבות של אדווין ואן דר סאר, ריאן גיגס ופול סקולס במה שיונייטד עשתה. לא ציפיתי מעוזר מאמן של יונייטד לדבר כך כשהיו לו שחקנים בגיל הזה בקבוצה".

מבלי ששמנו לב, מנצ'סטר יונייטד הפכה לברצלונה

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully