וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "אנחנו מייצגים את מדינת ישראל"

15.9.2011 / 12:46

מאמן מכבי תל אביב מצפה לתמיכה מבית לפני המשחק מול בשיקטאש (20:00, ערוץ 1). זיו בהרכב, קולאוטי חלוץ יחיד

מכבי תל אביב נמצאת שעות ספורות לפני המשחק המסקרן הערב (חמישי, 20:00, ערוץ 1) בטורקיה מול בשיקטאש - משחק שלווה בסערה פוליטית לאור המתיחות בין שתי המדינות. הצהובים יקוו לפתוח בצורה טובה את הקמפיין ההיסטורי שלהם בשלב הבתים של הליגה האירופית, ולהראות שכל ההמולה מסביב לא באמת משנה דבר. המאמן המורחק מוטי איוניר יישב באחד מתאי הצפייה במגרש (בוקס) וממנו יצפה במשחק.

"האמת שדי הופתענו מההמולה התקשורתית בשדה התעופה, גם מסיבת העיתונאים הייתה עמוסה בתקשורת", סיפר איוניר בראיון לתכנית 'עושים ספורט' בגלי צה"ל. "אבל מההיכרות שלי עם הכדורגל הטורקי הם חיים פה כדורגל בצורה יוצאת דופן אז אולי זה משהו שגרתי. בסך הכל מארחים אותנו בצורה מצוינת, אנחנו מרגישים כמו קבוצת כדורגל שבאה למשחק באירופה, אין לנו הרגשה שונה. אנחנו במלון כמו שאנחנו תמיד, גם במקומות אחרים יש לנו אבטחה. אנחנו לא מרגישים את זה עלינו בהכנות למשחק".

"אנחנו מייצגים את מדינת ישראל, כל אחד שחי במדינה שלנו רוצה שהמדינה תיוצג בצורה הכי טובה שאפשר. אבל אני מעדיף להתמקד במשחק עצמו ואנחנו יודעים שאנחנו הולכים למשחק קשה. בשיקטאש היא קבוצה מאוד ביתית. בלי קשר לזה שאנחנו קבוצה מישראל, הבנתי שזה קהל שדוחף את הקבוצה שלו בצורה מאוד חיובית. מבחינתנו החוויה של הליגה האירופית היא התנסות חדשה, חשובה לנו הדרך וההתנסות, ואני מקווה שנעשה תוצאה טובה אבל מה שאנחנו צריכים לקחת הוא הניסיון כדי שבעתיד הצעירים יהיו מוכנים לאתגרים האלה".

באשר למצבו של אלירן עטר, שמתאושש מפציעה ויהיה בסגל למשחק, אמר איוניר: "עטר לא יפתח היום, אבל הוא עשה אתמול אימון טוב, הוא יהיה על הספסל ונוכל לשתף אותו. אחרי הפציעה חששנו שהוא ייעדר הרבה זמן, אבל עכשיו הוא בדרך לחזור".

על פתיחת המצוינת של קבוצתו אמר המאמן: "מכבי תל אביב מסומנת בכל תחילת שנה להיות אלופה, זו לא המצאה חדשה. באופן טבעי גם השנה מזכירים את זה. התחלת העונה הדי טובה שלנו גורמת לזה שאנשים יסמנו אותנו, אבל החכמה בכדורגל היא להישאר צנועים, רעבים ושקטים, ולחשוב כל הזמן מה לעשות עוד ולא מה עשינו עד עכשיו. אנחנו בדרך הנכונה, אבל אנחנו עוד לא שם. אחת המחלות הגדולות של מכבי תל אביב בשנים האחרונות היא ששני ניצחונות רצופים גרמו לקבוצה להרים את האף, ואנחנו לא ככה. אנחנו חושבים שמה שעשינו זה בסדר, אבל אנחנו צריכים לעשות יותר".

באשר להרכב, שרן ייני צפוי להמשיך כמגן שמאלי, בעוד יואב זיו יעזור לו בצד ההגנתי ויתופקד כקשר שמאלי. רועי קהת הצעיר צפוי להצטרף לרפי דהן והאריס מדוניאנין במרכז המגרש, כשרוברטו קולאוטי ישמש חלוץ יחיד. אלי זיזוב ודיאא סבע נותרו מחוץ לסגל.

הרכב משוער: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, רפי דהן, האריס מדוניאנין, רועי קהת, יואב זיו, מואנס דאבור, רוברטו קולאוטי.

איוניר מנמיך ציפיות לפני המשחק בטורקיה

ראשי בשיקטאש מבקשים להרגיע את האווירה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully