וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: 50 בני אדם הפגינו מחוץ למלון

14.9.2011 / 19:00

הניפו דגלי פלסטין וקראו בגנות אירועי המשט. המשטרה שמרה על הסדר. איוניר: "לא נתעסק בפוליטיקה". אימון מלא לעטר

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכה: טל רזניק

בתוך כל המהומה והרעש מסביב לנסיעה של מכבי תל אביב לטורקיה, אולי כבר שכחתם שיש מחר (חמישי, 20:00, שידור חי בערוץ 1) גם משחק. הצהובים יפתחו את שלב הבתים בליגה האירופית מול בשיקטאש וינסו להשיג תוצאה טובה, למרות האווירה העוינת. למכבי זו השתתפות ראשונה בשלב הבתים של הליגה האירופית והם יצטרכו להסתדר עם 1,200 שוטרים ו-250 אוהדים בלבד שיעשו את הדרך לטורקיה.

בשעות הערב התכנסו כ-50 בני אדם להפגנה שקטה מחוץ לבית המלון בו שוהה הקבוצה הישראלית. המפגינים הניפו שלטים בגנות אירועי המשט וכן דגלי פלסטין. כוחות המשטרה שמאבטחים את מכבי תל אביב שמרו על הסדר מחוץ לבית המלון והעניינים לא יצאו מכלל שליטה.

הפגנה אנטי ישראלית באנקרה, טורקיה. Burhan Ozbilici, AP
הפגנה שקטה שלא יצאה מכלל שליטה/AP, Burhan Ozbilici

מוטי איוניר, שלא יעמוד על הקווים בגלל הרחקה, התייצב למסיבת העיתונאים הרשמית והשתדל לדבר רק על כדורגל: "מחכה לנו משחק קשה מול קבוצה חזקה וביתית. הקבוצות בכדורגל הטורקי ידועות במגרש הביתי שלהם. לבשיקטאש יש שחקנים טובים, בחלק הקדמי ובקישור יש להם שחקנים עם עבר אירופי. אנחנו האנדרדוג בבית הזה ובעלי הסיכויים הנמוכים ביותר להמשיך הלאה".

על פוליטיקה המאמן סירב לדבר: "אנחנו רק קבוצת כדורגל, באנו לשחק ולא להתעסק בפוליטיקה. עד כה ליווו אותנו בצורה הכי מקצועית שיש ואנחנו מודים מאוד על כך. מאז שעות הצהרים שאנחנו פה, יש לנו הרגשה טובה מאוד".

על כך שלא יעמוד על הקווים: "זו הרגשה רעה מאוד להגיע לשלב הזה ולא לעמוד על הקווים, אבל אני סומך בעיניים עצומות על גדי כרמלי ואין לי ספק שהוא יידע לעשות זאת בצורה מכובדת. אני בטוח שגם השחקנים יתנו יותר כאשר אני לא אהיה על הקווים".

האריס מדוניאנין הוסיף: "נחמד להיות חלק מהליגה האירופית ואני מקווה שניראה טוב בשלב הבתים. אנחנו באים רגועים ויודעים מה צריך לעשות. כולם מצפים שנפסיד לבשיקטאש ,אבל אני מקווה שנוכיח שאנחנו קבוצה טובה ומאמין שכולם יכירו אותנו אחרי המשחק באיסטנבול. בשיקטאש זה מועדון גדול עם הרבה שחקנים טובים. אנחנו מתכוננים למפגש הזה ונראה אם יש לנו סיכוי או לא".

הקשר הצעיר משה לוגסי והבלם קלמי סבן לא המריאו עם הצהובים בשל פציעות. עוד לפני ההמראה קיבלו השחקנים מספר הוראות בטיחות לקראת השהיה בטורקיה, כאשר בין היתר נאסר עליהם לצאת מהמלון, זולת היציאה לאימונים, למשחק ולמסיבת העיתונאים.

מכבי נחתה בטורקיה, חיימוב: "יש אבטחה אדירה"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אלירן עטר ערך אימון מלא

בהמשך, מכבי תל אביב קיימה את האימון המסכם באצטדיון אינונו בו ייערך המשחק. למעשה, היה זה האימון היחיד של הצהובים על אדמת אדמת טורקיה והם עשו זאת לעיני הבעלים מיטש גולדהאר. גורם בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "היחס של הטורקים פשוט מצוין. הם דואגים לכל דבר ואנחנו מרגישים טוב מאוד". שחקן בקבוצה הוסיף ואמר: "הכל כאן בסדר גמור, מתנהגים אלינו כמו שצריך וקבלת הפנים של הטורקים היתה מדהימה".

ובחזרה לכדורגל. החלוץ אלירן עטר, שסובל מפציעה בירך, ערך אמנם לראשונה השבוע אימון מלא, אולם הוא עדין בספק למשחק. נכון להערב נראה כי הבאנקרים של איוניר בהרכב הם השוער גיא חיימוב, ניבאלדו וסאבו פאביצ'ביץ' בעמדת הבלמים, רפי דהן והאריס מדוניאנין בקישור האחורי והחלוץ רוברטו קולאוטי שצפוי לפתוח בחוד.

בעמדות המגנים הכל פתוח כאשר רחמים צ'קול ושרן ייני מתמודדים על עמדת המגן השמאלי, בעוד עומר ורד ויואב זיו מועמדים לעמדת המגן הימני. גם בקישור יש לאיוניר אפשרויות רבות, כאשר אם יחליט על מערך מעובה יותר במרכז המגרש, עשויים רועי קהת או גל אלברמן להצטרף למדוניאנין ודהן. במקרה של מערך התקפי יותר, ברק יצחקי, דור מיכה, מואנס דאבור ואלי זיזוב מתחרים על שאר משבצות ההרכב בחלק הקדמי.הצהובים יחסרו את משה לוגסי וקלמי סבן הפצועים ואת מוסא קונאטה המורחק.

הרכב משוער: גיא חיימוב, עומר ורד, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, רפי דהן, האריס מדוניאנין, רועי קהת, יואב זיו, מואנס דאבור, רוברטו קולאוטי.

קרבליאל: "מתעסקים רק בכדורגל"

מאמן בשיקטאש, הפורטוגלי קרלוס קרבליאל, החמיא למכבי תל אביב במסיבת העיתונאים הרשמית שהתקיימה לפני המשחק: "זו קבוצה שעובדת טוב במגרש עם חוליית התקפה מסוכנת. הם ניצחו 0:3 את פנאתינייקוס עם שחקנים מהירים שיוצאים קדימה וגם בהפסד באתונה הם שיחקו טוב. לא מצפה לנו משחק קל".

הפורטוגלי התייחס לנושא הפוליטי ואמר: "אני קורא את החדשות, אבל אנחנו אנשי כדורגל ומתעסקים רק בכדורגל. אני לא רוצה להתעסק בדברים שמחוץ למשחק. האוהדים יתנו לנו תמיכה והרגשה מיוחדת ותמיד יש להם כבוד ליריבות. תהיה להם חשיבות עצומה במשחק".

הקשר סימאו סברוסה הוסיף: "אנחנו רוצים לפתוח בצורה טובה ומקווים לשחק כדורגל טוב כמו במחצית השנייה של המשחק נגד אסקיסחירספור. המטרה היחידה היא ניצחון. כל קבוצה צריכה לדעת שקשה לשחק באצטדיון שלנו ולא משנה מי היא. אנחנו קבוצה טובה יותר מבעבר, קבוצה שעובדת טקטית ותראו את זה במשחקים הקרובים".

בשלב זה, עדיין לא ברור האם הקשרים הפצועים גוטי ופביאן ארסנט ייטלו חלק במשחק. השניים לא התאמנו בימים האחרונים ובתקשורת הטורקית מציינים כי שניהם בספק גדול למשחק.

הרכב משוער: רצ'בר רושטו, אקרם דאג, אגמן קורקמז, תומאש סיבוק, איסמעיל קויבאשי, נסיפ אויסאל, מנואל פרננדש, ולי קבלאק, סימאו, ריקרדו קווארסמה, הוגו אלמיידה.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully