וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "הגענו בשלום, האבטחה אדירה"

14.9.2011 / 13:55

מכבי ת"א נחתה בטורקיה לקראת המשחק נגד בשיקטאש, מאות מאבטחים קיבלו את הצהובים. איוניר: "לא מפחדים משום דבר"

קובי אליהו

צפו במכבי תל אביב נוחתת באיסטנבול

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

מכבי תל אביב נחתה היום (רביעי) באיסטנבול לקראת פתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית מול בשיקטאש ביום חמישי. מאות אנשי אבטחה ועשרות אנשי תקשורת קיבלו את פני הקבוצה, שעשתה את דרכה למלון בליווי משטרתי צמוד. לאוטובוס הקבוצה הצטרף הבעלים מיטש גולדהאר, שנחת מקנדה. לאחר הנחיתה צייץ בטוויטר גיא חיימוב השוער: "הגענו בשלום, אבטחה אדירה. חוויה מטורפת. עכשיו לאימון המסכם". מוטי איוניר עצמו התראיין בתקשורת הטורקית, ואמר: "אנחנו לא כאן בכדי לדבר על פוליטיקה, הגענו בשביל הכדורגל. אני לא חושב שתהיה אלימות במשחק. מדובר במשחק כדורגל, הקהל יכול להיות מעט אלים אבל זה נורמלי, אני לא חושב שזה בגלל שמכבי הגיעה לכאן. עבורנו הכדורגל הוא רק כדורגל, לא פוליטיקה. אנחנו אנשי ספורט, הגענו בשם הספורט וזה מה שחשוב עבורנו. אנחנו לא מפחדים משום דבר".

שחקני מכבי תל אביב זוכים לאבטחה צמודה בעת נחיתתם בטורקיה. רויטרס
מאות מאבטחים מלווים את הצהובים. כך נראתה הירידה מהאוטובוס/רויטרס

הקשר הצעיר משה לוגסי והבלם קלמי סבן לא המריאו עם הצהובים בשל פציעות, כאשר אלירן עטר, שעדיין נמצא בספק מסוים למשחק, הצטרף לחבריו וינסה להשתתף הערב באימון. עוד לפני ההמראה קיבלו השחקנים מספר הוראות בטיחות לקראת השהיה בטורקיה, כאשר בין היתר נאסר עליהם לצאת מהמלון, זולת היציאה לאימונים, למשחק ולמסיבת העיתונאים.

"אנחנו לא חוששים לטוס לטורקיה", אמר שחקן בקבוצה לפני ההמראה. "ננסה להגיע לשם ולהתרכז רק במשחק עצמו, כי זאת המטרה המרכזית שעומדת בפנינו. נעשה הכל בכדי לחזור עם תוצאה טובה". כ-150 אוהדים המריאו עם הקבוצה לאיסטנבול. אחד מהם, מיקי קופל, אמר: "הדבר היחיד שאנחנו חושבים עליו זה התוצאה, הייתי כבר מספר פעמים בטורקיה כך שאני לא מפחד, הכל יהיה בסדר, נדאג שהאוהדים הצעירים לא יעשו שטויות. מה שחשוב זה שנחזור עם 0:1 קטן שיהיה גדול".

ברק יצחקי, שרן ייני שחקני מכבי תל אביב לאחר הנחיתה בטורקיה. רויטרס
האווירה מתחילה להתחמם. ברק יצחקי ושרן ייני זוכים לליווי צמוד/רויטרס

אלברמן עשוי להחליף את לוגסי

הקבוצה תקיים היום בערב אסיפה טקטית ולאחר מכן אימון, במסגרתו צפוי איוניר לתרגל את ההרכב לקראת המשחק. היעדרותו של לוגסי עשויה לסלול את דרכו של גל אלברמן, שלא שותף במשחקים האחרונים, להרכב לצידם של רפי דהן והאריס מדוניאנין בקישור האחורי. במכבי מודעים לעובדה שעם חזרת הקבוצה מטורקיה מצפים לה שני משחקי ליגה בשבוע הבא, וייתכן שאיוניר ירצה לחלק את העומס בין כל השחקנים.

על פי דיווח בתקשורת המקומית, 1,200 שוטרים צפויים לאבטח את האצטדיון ביום המשחק, בעוד כמות הכוחות המיוחדים צמח בימים האחרונים מ-600 ל-1,000. מאמן הקבוצה הטורקית קרלוס קרבליאל שהעדיף לחמם את האווירה אמש כשאמר "צריך לנצח בשביל בשביל טורקיה כולה", חזר הבוקר להשמיע קולות מעט יותר מפויסים. "האנשים הטורקים מאוד מסבירי פנים והקהל של בשיקטאש קיבל אותי יפה מאוד", אמר המאמן הפורטוגלי, ומיד עבר להתעסק במשחק עצמו. "אנחנו מקצוענים ובסך הכל רוצים לשחק כדורגל, לא להתעסק בפוליטיקה. מכבי קבוצה מאורגנת, היא הדיחה את פנאתינייקוס ונהיה חייבים להיות סבלניים ומאורגנים".

ארגון האוהדים "קארסי" מגבה את הצהובים

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
1,200 שוטרים צפויים לאבטח את האיצטדיון ביום המשחק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully