וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אוהדי בשיקטאש מרגיעים, לוגסי ייעדר

13.9.2011 / 19:58

ארגון האוהדים "קארסי" פרסם הודעה: "באצטדיון שלנו אסור לפגוע על רקע לאום". לוגסי סובל ממתיחה וייעדר מהמשחק

המשחק בין בשיקטאש למכבי תל אביב, שיתקיים ביום חמישי באיסטנבול, סיפק לא מעט כותרות שלא קשורות לכדורגל על רקע המתיחות בין טורקיה לישראל. מסר הרגעה הגיע הערב (שלישי) דווקא מאוהדי בשיקטאש. ארגון האוהדים "קארסי" פרסם הודעה רשמית הקוראת לכל האוהדים להישאר רגועים ולא להתעמת עם האורחים מישראל.

"הקארסי ייצא כנגד כל אחד שינסה להפריע לאורחים שלנו מתל אביב שמגיעים לאיסטנבול בשם הספורט והמשחק ולא יאפשר כל הפרעה לאורחים באיצטדיון. כולם צריכים לדעת שאנחנו מגיעים לאיצטדיון בשביל בשיקטאש ובאיצטדיון שלנו אסור להעליב או לפגוע באף אדם או שחקן רק על רקע המדינה או הלאום אליו הוא שיייך".

אגב, אופ"א תשלח למשחק קצין בטיחות מיוחד שיתפקד כמו משקיף נוסף עם אוריינטציה בטיחותית בזמן האירוע.

בתוך כך, מכבי תל אביב ערכה את האימון האחרון שלה לפני ההמראה לטורקיה ברביעי בבוקר. הקשר משה לוגסי נטש את האימון בשל מתיחה בשריר התאומים ומאוחר יותר התברר כי הוא אינו כשיר למשחק ולא ימריא עם הקבוצה לאיסטנבול.

החלוץ אלירן עטר שוב הסתפק באימון ריצה בלבד והוא עדין בספק למשחק ביום חמישי, בשל הפציעה ממנה הוא סובל בירך. מנגד, השוער גיא חיימוב ערך אימון מלא והוא כשיר למשחק. בסיום האימון תתכנס כל הקבוצה בבית מלון, עד היציאה המשותפת מחר בבוקר לשדה התעופה.

מנהיגי האוהדים של בשיקטאש בראיון מיוחד
המועדון שכר חברת אבטחה פרטית לנסיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully