וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תראו את הרוח הספורטיבית של בשיקטאש"

ראשי המועדון התריעו בפני האוהדים: "אופ"א תעקוב אחרי המשחק". המפגינים נגד מכבי תל אביב קראו: "ישראל רוצחת"

רויטרס

וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: טל רזניק

יממה לאחר שנחתה באיסטבול, תחל הבוקר (חמישי) מכבי תל אביב בהכנותיה האחרונות לקראת המשחק הטעון מול בשיקטאש הערב (20:00, ערוץ 1). הצהובים ינסו לפתוח ברגל ימין את דרכם בשלב הבתים של הליגה האירופית למרות הסערה הפוליטית מסביב, כשאת שחקניו של מוטי איוניר ו-250 האוהדים שהגיעו איתם מישראל יאבטחו 1,200 שוטרים ו-800 סדרנים שינסו לשמור על השקט באצטדיון אינונו.

אתמול עבר יום רגוע על אנשי מכבי תל אביב, עד שבשעות הערב הם נתקלו בפעם הראשונה בעוינות הטורקית בעקבות היחסים המתוחים בין המדינות, כשהפגנה של 50 איש נערכה מחוץ למלון בו שוהה הקבוצה באיסטנבול.

המפגינים הציגו שלטים בגנות אירועי המשט בהם נכתב בין היתר "ישראל רוצחת", "לא נשכח את המרמרה" ו-"ציונים צאו מפלסטין", וכן הניפו את דגלי פלסטין. כוחות המשטרה שמאבטחים את מכבי תל אביב שמרו על הסדר מחוץ לבית המלון והעניינים לא יצאו מכלל שליטה.

בתקווה להרגיע את הרוחות ולמנוע תקריות אלימות באצטדיון עצמו במהלך המשחק, פרסמו ראשי בשיקטאש התרעה לאוהדיהם בה ביקשו: "אופ"א וקהילת הכדורגל כולה תעקוב אחרי ההתפתחויות במשחק הזה, ודווקא בגלל הנסיבות סביבו אנחנו רואים בו הזדמנות להראות לעולם את הרוח הספורטיבית והאירוח הידידותי של המועדון. אסור לנו לעודד פעילות כלשהי שתעביר את המסר הלא נכון".

בהמשך ההודעה נכתב: "השמועות על תקריות אפשריות שיתפתחו במשחק והקריאות ברשתות החברתיות לפריצה למגרש במהלכו נמצאות תחת מעקב צמוד של משטרת איסטנבול, שמחוייבת לכך שההתמודדות הזו תישאר בתחומי הספורט בלבד. אנחנו מצפים מכם שתימנעו מכך התנהגות לא הולמת שתוכל להוביל לענישה של אופ"א כלפי המועדון. כמו כן חשוב שתזכרו שפוליטיקה וספורט הם שתי ישויות נפרדות שאסור לערב ביניהן. פשוט תתמקדו בעידוד הקבוצה שלנו, עזרו לכוחות האבטחה לעשות את עבודתם ותנסו ליהנות מהמשחק".

הערב זה קורה: בשיקטאש מארחת את מכבי ת"א (20:00, ערוץ 1)
הצהובים התרשמו מהאבטחה האדירה סביבם בנחיתה בטורקיה
הרבה כוכבים, הרבה בלאגן: הכירו את בשיקטאש והצרות שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully